annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

VoLTE en VoWifi op samsung galaxy s9

Topic gestart op: 12-02-20 18h56

Antwoorden: 8 antwoorden

Timoties
Aspirant verkenner

VoLTE en VoWifi op samsung galaxy s9

Hallo

Ik heb 2 jaar geleden een samsung galaxy s9 + gekocht bij proximus, met bijhorend abonnement. VoLTE heeft hier altijd op gewerkt. Onlangs ben ik overgeschakeld naar Orange. Sindsdien werkt VoLTE niet meer, hoewel dit wel ingeschakeld is. Met VoWifi juist hetzelfde, terwijl bij mijn vriendin met een samsung galaxy s10e dit wel allemaal werkt. 

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Ik ben technisch aangelegd maar dit probleem krijg ik niet opgelost. 

Alvast bedankt voor feedback!

Labels (3)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Timoties 

Heb je het geactiveerd in uw klantenzone op PC? Dus niet via de app, daar gaat dat niet.

Nadat je dat gedaan hebt krijg je een sms van Orange. Het is pas dan dat het gaat werken. En dan moet je beide natuurlijk nog op actief zetten in de settings van uw foon zelf.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jerre
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801  VoLTE activeren in de klantenzone ?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre 

Nu je het zegt ... Ik heb inderdaad twee dingen door elkaar gehaald ...

Ik heb de procedure voor activatie Visual Voicemail uitgelegd ... Sorry ....

Please disregard my first transmission .... 😳

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Timoties 

Die procedure die ik eerder heb uitgelegd is dus inderdaad niet voor VoWiFi en VoLTE maar voor Visual Voicemail.

Sorry hoor, my mistake ...

VoWiFi en VoLTE zouden gewoon moeten werken. Ik heb echter op mijn foon (S8) ook al eens gehad dat die niet meer wilden werken. Heel de boel afzetten en eens terug opstarten heeft dan geholpen.

Ook eens, zoals @Jerre aangaf een beetje spelen met vliegtuigmodus. Vliegtuigmodus aan en dan WiFi terug opzetten. VoWiFi zou dan moeten aanspringen. Enkel wanneer je aangelogd bent aan een WiFi signaal uiteraard.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen