Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-02-20 18h56
Antwoorden: 8 antwoorden
Hallo
Ik heb 2 jaar geleden een samsung galaxy s9 + gekocht bij proximus, met bijhorend abonnement. VoLTE heeft hier altijd op gewerkt. Onlangs ben ik overgeschakeld naar Orange. Sindsdien werkt VoLTE niet meer, hoewel dit wel ingeschakeld is. Met VoWifi juist hetzelfde, terwijl bij mijn vriendin met een samsung galaxy s10e dit wel allemaal werkt.
Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Ik ben technisch aangelegd maar dit probleem krijg ik niet opgelost.
Alvast bedankt voor feedback!
Heb je het geactiveerd in uw klantenzone op PC? Dus niet via de app, daar gaat dat niet.
Nadat je dat gedaan hebt krijg je een sms van Orange. Het is pas dan dat het gaat werken. En dan moet je beide natuurlijk nog op actief zetten in de settings van uw foon zelf.
@Cdt24801 VoLTE activeren in de klantenzone ?
Nu je het zegt ... Ik heb inderdaad twee dingen door elkaar gehaald ...
Ik heb de procedure voor activatie Visual Voicemail uitgelegd ... Sorry ....
Please disregard my first transmission .... 😳
Die procedure die ik eerder heb uitgelegd is dus inderdaad niet voor VoWiFi en VoLTE maar voor Visual Voicemail.
Sorry hoor, my mistake ...
VoWiFi en VoLTE zouden gewoon moeten werken. Ik heb echter op mijn foon (S8) ook al eens gehad dat die niet meer wilden werken. Heel de boel afzetten en eens terug opstarten heeft dan geholpen.
Ook eens, zoals @Jerre aangaf een beetje spelen met vliegtuigmodus. Vliegtuigmodus aan en dan WiFi terug opzetten. VoWiFi zou dan moeten aanspringen. Enkel wanneer je aangelogd bent aan een WiFi signaal uiteraard.