Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-04-21 16h01
Antwoorden: 1 antwoord
Een week geleden heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantendienst om mijn huidig nummer te laten wijzigen door een door Orange zelf gekozen nummer. Dit ging 24 uur duren. Vandaag opnieuw gebeld want nog altijd is die wijziging niet doorgevoerd en kreeg ik een dossiernummer. Men beweerd aan de telefoon dat Orange al een week internet IT problemen heeft, waardoor men aanvraag nog altijd niet verwerkt is. Is dat een échte reden, want lijkt me wel straf voor een bedrijf als Orange dat men na een week een IT probleem nog niet weggewerkt heeft... 7 dagen later kan men nog altijd niet melden wanneer deze wijziging wordt doorgevoerd. Is dit normaal?
@Biebeltje goedenavond,
fijn is anders ik raad je aan even via FB- Messenger dit bericht
door te geven met je dossiernummer.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Van mij krijg je deze al:
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |