Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-20 17h06
Antwoorden: 22 antwoorden
hallo
vorige donderdag nieuwe smartphone met nieuwe simkaart aangekomen. overgestapt van proximus naar orange. Sinds maandag morgen is de nieuwe simkaart geactiveerd en bereikbaar op nieuwe smartphone.
maar spijtig genoeg heb ik nog geen mobiel netwerk, enkel wifi.
Iemand raad ?
dankjewel
De instellingen heb ik al aangepast.
In klantenzone heb ik nog geen profiel kunnen aanmaken.
Niet "kunnen" of "nog niet gedaan"?
Op de PC bedoel ik dus, niet de app op de foon.
Gebeld naar 5000
Blijkbaar was de activatie niet volledig.
Heb me kunnen aanmelden op klantenzone.
4g zal wel in orde komen.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Da's graag gedaan hé, daarvoor zijn we hier 😉
het wordt nog vreemder ...
niet meer bereikbaar, direct voicemail en kan zelf niet meer bellen.
Ik heb mail ontvangen " aanvraag tot simkaartvernieuwing "
even totaal geen idee wat er gaande is...