annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen server meer

Topic gestart op: 14-10-20 11h52

Antwoorden: 3 antwoorden

lucvangaal68
Gewaardeerd verkenner

geen server meer

Jullie schakelen onze gsm uit en ik heb thuis 4 simkaarten liggen waarvan ik de bestemming niet weet => welke simkaart in welke gsm
 
Tof hoe jullie te werk gaan, ik krijg mijn aansluiting op 21/10/2020 en mijn sim kaart van telenet is nu al onbruikbaar 
Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@lucvangaal68  als je een overstap gedaan hebt van Telenet naar Orange dan kan het inderdaad zijn dat je al aangesloten bent. Dit staat los van de installatie van je internet en tv. De nummeroverdracht wordt aangevraagd en eigenlijk bijna onmiddellijk uitgevoerd. Als dat niet de bedoeling was had je het moeten vermelden in de shop waar je geweest bent. Het is niet dat een nummeroverdracht ook start op het moment als je een installatie krijgt. Als je niet weet welke simkaart bij welk nummer hoort zal je dat moeten testen door de simkaart stuk voor stuk in een toestel te steken en eens te bellen. Dan zal je het nummer zien wat erop komt en weet je voor wie die simkaart is. Je kan ook eventueel naar de shop terug gaan en de simkaartnummers vragen waar die bij horen wij welk nummer.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


lucvangaal68
Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick2,

 

Bedankt voor Uw snel antwoord, ik had mij telefonisch laten overtuigen om over te stappen en ook aangegeven dat ik bij telenet een pack heb met 4 gsm-nummers in. Ik had ook gevraagd om alles in één dag over te zetten nl. 21/10/20.

De simkaarten van Orange kreeg ik toegestuurd met de post en moest ik zelf activeren (veiligheid), het activeren zou ik de 20ste of 21ste doen maar blijkbaar hebben ze dit bij Orange gedaan zonder mijn toestemming => gevolg: ik betaal nu op 2 plaatsen voor 4 gsm nummers.

 

Met vriendelijke groet,

 

Luc

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@lucvangaal68  Nee je betaald niet voor twee keer hetzelfde normaal gezien omdat je nummers overgezet zijn maar ... als je een Wigo hebt of had betaal je wel de volle pot bij Telenet. Dat de activering gedaan is wil zeggen dat de nummeroverdracht gedaan is. Moest je dat niet willen had je dat moeten aangeven bij je bestelling. Nu is daar geen weg terug helaas. Je hebt het aangegeven dat alles overgezet moest worden per 21/10 maar dan denk ik niet dat er rekening gehouden is met de overdracht zelf. 

Nu een oplossing is er niet direct voor want dan zou je terug moeten gaan en dus weer veel werk. Beste wat je kan doen is naar Telenet bellen en dan tijdelijk een ander pakket nemen waar geen gsm bij zit. Je kan toch op internet en tv kijken en je betaald minder. Op zich is het nog een kleine week. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen