Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-20 19h42
Antwoorden: 9 antwoorden
actie : ping (of connect) naar barcitta.be (ip adres 83.149.126.175) via hotspot mobile werkt ok.
via het bekabeld netwerk is er geen connectie mogelijk (was gisteren wel ok).
tracert 83.149.126.175 levert dit op :
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.0.1
2 10 ms 8 ms 10 ms cust-2-0-110-94.dyn.as47377.net [94.110.0.2]
3 11 ms 11 ms 11 ms 212.65.36.171
4 11 ms 11 ms 10 ms 81.52.186.121
5 19 ms 17 ms 20 ms hundredgige0-1-0-21.pastr4.-.opentransit.net [193.251.129.124]
6 16 ms 18 ms 17 ms 81.52.200.165
7 30 ms 28 ms 29 ms et-1-0-2-0.amscr8.-.opentransit.net [193.251.242.230]
8 30 ms 31 ms 31 ms leaseweb-5.gw.opentransit.net [81.52.179.134]
9 * * * Request timed out.
10 * * * Request timed out.
leaseweb-5.gw.opentransit.net is wel bereikbaar met ping maar route dit adres niet verder door.
Dit is een router van orange
Klopt, ik zie nu dat dit het IP adres is uit regel 8 van uw tracert.
Ik had zover nog niet in detail gelezen toen in mijn reactie schreef. En ik heb dus ook uw titel te snel verkeerd geïnterpreteerd. Wanneer ik in een forum een IP adres zie staan dat niet begint 192.168 (en dan nog wel in de titel) gaan bij mij de alarmbellen al af. Excuses.
Wat het probleem zelf betreft kan ik u niet verder helpen, want mijn tracert passeert niet via dat adres. Ik heb er dus geen enkel probleem mee.
ok, geen probleem. Ik hoopte eigenlijk dat iemand van orange dit ook mee zou volgen want dit kan alleen door hun opgelost worden natuurlijk. Enig idee hoe ik dit best kan melden aan Orange ? Hiermee naar de helpdesk bellen lijkt mij een nachtmerrie.
@wimvanherp ik vrees er voor dat een klantendienst hier van achter over valt en je niet kan helpen. Ik heb tools gebruikt om dat IP adres na te kijken maar dat is alles. Misschien zijn er andere tribers die het eventueel voor je na willen en kunnen kijken. Maar blijkbaar is het probleem nog niet opgelost.
Het enige wat ik me nog bedenken is dat de website geblokkeerd is bij Orange maar via de gsm geraakt u er wel op. Via welke provider loopt de gsm ook via Orange ?
Ja gsm is ook via orange. Ik heb uiteindelijk toch gebeld en die heeft mij toch vrij snel doorgeschakeld naar de tweede lijn, maar die begreep het ook niet helemaal en ging de derde lijn contacteren die mij dan zou bellen. Ik heb nog voorgesteld om een mail te sturen met de uitleg maar dat kon nog niet in dit stadium. Benieuwd hoe dit verder gaat lopen. Via google toch ook al 1 melding gevonden van iemand (in Frankrijk) die (weliswaar 2 jaar geleden) exact hetzelfde voorhad via dezelfde router (zelfde ip-adres dus).
Voor zoiets is het misschien ook wel geen slecht idee om een bericht via messenger te sturen. Daar kun je dan ook bijlagen en voorbeelden aan toevoegen. Kunnen ze dat op hun gemak aan de juiste dienst bezorgen. En jij hoeft niet aan de lijn te blijven hangen en luisteren naar een wachtmuziekje ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |