Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-08-20 10h13
Antwoorden: 26 antwoorden
sinds Corona dien ik veel van thuis uit te werken.
Klanten geven mij bijna altijd mee dat het telefoongesprek bar-slecht is tussen ons.
op andere locaties heb ik hier geen problemen mee.
zopas gebeld naar de technische dienst van Orange, mijn adres heeft perfecte verbinding. ligt aan de isolatie in mijn huis. daar valt blijkbaar niets aan te doen...
toch vraag ik het hier nog eens, kan iemand mij helpen die verbinding te verbeteren? zijn er providers waar het beter werkt? Ik zou uiteraard na 17 jaar niet willen veranderen van Orange naar ergens anders maar mijn werk mag er niet onder lijden.
HELP!!
Als u wifi in huis hebt @Emma8600 kunt u eens zien of u VoWifi kunt activeren https://www.orange.be/nl/netwerk/vowifi
Dit laat toe te bellen over de wifi als u een slechte verbinding hebt om te bellen
U kunt eventueel ook een Femtocell vragen - zie hier onderaan https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/mobiele-telefonie/ik-ondervind-netwerkproblem...
Beste Gregory,
Ik heb deze morgen al gebeld naar 5000 en daar kreeg ik enkel te horen dat er niets aan te doen was. dat ik eventueel aan een raam kon staan om te telefoneren, echter is dat voor mij geen oplossing om telkens mijn PC mee te verhuizen als er een klant belt.
bellen via WIFI heb ik ook deze morgen geactiveerd, ik heb dan mijn collega's laten bellen naar mij en ook dit blijkt geen oplossing te zijn.
Als u belt of gebeld word wat hoor je dan door die gsm of dat toestel? Want ik heb namelijk ook slecht ontvangst. Ik belde gisteren namelijk naar Telenet, en zit zelf al met oorsuizen. En door die gsm hoor je precies steeds niets anders dan wind blazen. Net of je aan zee zit, of voor een windveld. Trouwens mag ik mijn gsm niet teveel bewegen want dan hoor ik die wind ook. In ieder geval weet ik niet wat het is ik heb 20 min. gebeld met Telenet maar na een kwartier was het er niet meer. Aan Telenet ligt die fout niet want ik gebruikte dat toestel daar al.
Hey Iedereen,
zopas een vriendelijke dame aan de lijn gehad. Ze raadde mij aan om mijn simkaart eens te vernieuwen. Simkaart is nu besteld.
Zo’n femtocell ontvang ik normaal niet gezien ik geen internet heb van Orange. Kan ik ook niet wijzigen gezien deze op naam van de onderneming staat waarvoor ik werk.
ik hoor over het algemeen heel goed, maar het is de persoon aan de andere kant die mij niet verstaat. Moest het 1 iemand zijn dan mag het aan hen maar iedereen zegt het me.
het kan niet aan mijn telefoon liggen want deze is nog maar 3 maand oud, de vorige had ook geen goeie connectie.
ik heb redelijk lang gewacht om stappen te ondernemen maar was het vandaag kotsbeu daarom dat ik vandaag nog maar contact opgenomen heb met jullie en orange. Fingers crossed dat het met de nieuwe simkaart wel lukt hè!
@Emma8600 schreef:
Hey Iedereen,
zopas een vriendelijke dame aan de lijn gehad. Ze raadde mij aan om mijn simkaart eens te vernieuwen. Simkaart is nu besteld.
Zo’n femtocell ontvang ik normaal niet gezien ik geen internet heb van Orange. Kan ik ook niet wijzigen gezien deze op naam van de onderneming staat waarvoor ik werk.ik hoor over het algemeen heel goed, maar het is de persoon aan de andere kant die mij niet verstaat. Moest het 1 iemand zijn dan mag het aan hen maar iedereen zegt het me.
het kan niet aan mijn telefoon liggen want deze is nog maar 3 maand oud, de vorige had ook geen goeie connectie.
ik heb redelijk lang gewacht om stappen te ondernemen maar was het vandaag kotsbeu daarom dat ik vandaag nog maar contact opgenomen heb met jullie en orange. Fingers crossed dat het met de nieuwe simkaart wel lukt hè!
Ik denk niet dat het al dan niet hebben van internet een voorwaarde is voor de Femtocell @Emma8600
Femtocell heeft geen internet (wifi) nodig