Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-08-20 10h13
Antwoorden: 26 antwoorden
sinds Corona dien ik veel van thuis uit te werken.
Klanten geven mij bijna altijd mee dat het telefoongesprek bar-slecht is tussen ons.
op andere locaties heb ik hier geen problemen mee.
zopas gebeld naar de technische dienst van Orange, mijn adres heeft perfecte verbinding. ligt aan de isolatie in mijn huis. daar valt blijkbaar niets aan te doen...
toch vraag ik het hier nog eens, kan iemand mij helpen die verbinding te verbeteren? zijn er providers waar het beter werkt? Ik zou uiteraard na 17 jaar niet willen veranderen van Orange naar ergens anders maar mijn werk mag er niet onder lijden.
HELP!!
Inderdaad, moest de FemToCell nu ook nog 4G uitstralen ipv 3G dan was het plaatje helemaal compleet.
Technisch is dat geen probleem, zulke toestellen bestaan, enkel moet Orange ze ook willen/kunnen leveren aan zijn klanten ..
Hallo is het ondertussen al beter of niet ?
@Emma8600 aandringen op een Femtocell en zien dat ze je er eentje opsturen. Je bereik van de masten kunnen perfect zijn maar binnenhuis is dus erg slecht. Ik zou nog eens vragen of je een Femtocell kan krijgen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |