annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

6-cijferige code niet ontvangen MyOrange

Topic gestart op: 22-08-18 16h12

Antwoorden: 1 antwoord

Evds
Aspirant verkenner

6-cijferige code niet ontvangen MyOrange

OPGELOST

Ik ben onlangs overgestapt naar Orange en om de app te configureren heb je een 6-cijferige code nodig die Orange je stuurt via sms. Eerst werkte het perfect, maar aangezien enkele functies in de app niet werkten had ik besloten de app te herinstalleren. Echter moet ik de app opnieuw configureren en ontvang ik geen code meer. Iemand die hier een oplossing voor kent?

mvg

evds

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Evds probeer eens uw simkaart uit uw gsm te halen gewoon voor een tien seconden. Plaats deze terug daarin en maak verbinding met uw wifi thuis. Dan opnieuw de app opstarten , dus deze staat nog gewoon geinstalleerd op uw gsm. Dan zal de app om uw gsm nummer vragen , eigenlijk alsof uw de app opnieuw installeerd. Hopelijk is dit een oplossing.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Evds probeer eens uw simkaart uit uw gsm te halen gewoon voor een tien seconden. Plaats deze terug daarin en maak verbinding met uw wifi thuis. Dan opnieuw de app opstarten , dus deze staat nog gewoon geinstalleerd op uw gsm. Dan zal de app om uw gsm nummer vragen , eigenlijk alsof uw de app opnieuw installeerd. Hopelijk is dit een oplossing.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen