annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe automatische voicemail instellen?

Topic gestart op: 11-08-18 13h17

Antwoorden: 2 antwoorden

Lynn1
Rekruut scout

Hoe automatische voicemail instellen?

OPGELOST

Ik spreek liever geen boodschap in als verwelkoming voor mijn voice mail. Bij andere providers heb je de optie dat bv. je tel.nr. zal worden herhaald... Is dit ook mogelijk? 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Lynn1

Heb net nog eens even in de configuratie van voicemail gesnuisterd ... In het instellingsmenu kan je kiezen tussen een persoonlijk bericht, een verpersoonlijkt bericht of de standaardbegroeting.

Als je dus 5555 belt, dan in het optiemenu gaat, kiest voor "instellingen voicemail" en dan kiest voor "standaardbegroeting" dan is uw probleem opgelost.

De standaard begroeting herhaalt wel uw nummer niet. Dan kies je beter voor een "verpersoonlijkt" standaardbericht en ipv uw naam spreek je dan uw foon nummer in.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Lynn1

Ik ga ervan uit dat als je uw voicemail niet configureert, dus alles gewoon laat zoals het is, dat dan standaard inderdaad uw foon nummer gezegd wordt.

Ik heb dit wel niet getest, maar eigenlijk zou het wel logisch zijn.

Trouwens, ongeacht wat er nu staat, wat houd u tegen om als "bericht" uw eigen nummer en "kan momenteel .... enz" in te spreken als zijnde de boodschap? Desnoods uw stem een beetje vervormen of door iemand anders laten inspreken ... Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Lynn1

Heb net nog eens even in de configuratie van voicemail gesnuisterd ... In het instellingsmenu kan je kiezen tussen een persoonlijk bericht, een verpersoonlijkt bericht of de standaardbegroeting.

Als je dus 5555 belt, dan in het optiemenu gaat, kiest voor "instellingen voicemail" en dan kiest voor "standaardbegroeting" dan is uw probleem opgelost.

De standaard begroeting herhaalt wel uw nummer niet. Dan kies je beter voor een "verpersoonlijkt" standaardbericht en ipv uw naam spreek je dan uw foon nummer in.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen