Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-08-18 16h12
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben onlangs overgestapt naar Orange en om de app te configureren heb je een 6-cijferige code nodig die Orange je stuurt via sms. Eerst werkte het perfect, maar aangezien enkele functies in de app niet werkten had ik besloten de app te herinstalleren. Echter moet ik de app opnieuw configureren en ontvang ik geen code meer. Iemand die hier een oplossing voor kent?
mvg
evds
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Evds probeer eens uw simkaart uit uw gsm te halen gewoon voor een tien seconden. Plaats deze terug daarin en maak verbinding met uw wifi thuis. Dan opnieuw de app opstarten , dus deze staat nog gewoon geinstalleerd op uw gsm. Dan zal de app om uw gsm nummer vragen , eigenlijk alsof uw de app opnieuw installeerd. Hopelijk is dit een oplossing.
@Evds probeer eens uw simkaart uit uw gsm te halen gewoon voor een tien seconden. Plaats deze terug daarin en maak verbinding met uw wifi thuis. Dan opnieuw de app opstarten , dus deze staat nog gewoon geinstalleerd op uw gsm. Dan zal de app om uw gsm nummer vragen , eigenlijk alsof uw de app opnieuw installeerd. Hopelijk is dit een oplossing.