Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-20 17h21
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als ik wil registreren op Orange Cloud (gsm-nummer en wachtwoord kiezen), krijg ik de melding dat het enkel voor Orange-abonnees is. Maar ik ben al meer dan 10 jaar Orange-klant...
Ik heb ook al geprobeerd met het verwijderen en opnieuw downloaden van de app. Geen verschil.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Wim_A schreef:
Ik heb een Tempo Giga abonnement, wil dat zeggen dat ik dus geen recht heb op de Cloud service?
Da's jammer genoeg correct ... 🙄
Als ik wil registreren op Orange Cloud (gsm-nummer en wachtwoord kiezen), krijg ik de melding dat het enkel voor Orange-abonnees is. Maar ik ben al meer dan 10 jaar Orange-klant...
Ik heb ook al geprobeerd met het verwijderen en opnieuw downloaden van de app. Geen verschil.
Hallo @Wim_A,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 en@Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat zij zeggen is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@Wim_A schreef:
Je bent Orange klant. Maar met welke formule? Je moet een dieren abonnement of een zen abonnement hebben, anders gaat het niet werken.
Ik heb een Tempo Giga abonnement, wil dat zeggen dat ik dus geen recht heb op de Cloud service?
@Wim_A schreef:
Da's jammer genoeg correct ... 🙄
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |