Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren verkenner

Orange radio app error

OPGELOST

Ik heb steeds problemen bij het laden van de radio app.. wanneer ik de app open blijft het ofwel bij een zwart scherm, of opent hij wel maar wanneer ik dan een zender wil afspelen sluit de app zich af met een error. Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te instaleren maar zonder succes.

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Highlighted
Leidende sjamaan

@Kriske 

Ik heb net even zelf getest en bij mij werkt het feilloos. Wel een beetje geduld oefenen, na het klikken op een zender duurde het wel ff voor ik muziek hoorde. maar verder geen probleem.

Kun je eens merk en type van uw foon doorgeven? En uw OS?

Ikzelf heb een Galaxy S8 met Android 9.0 en dat werkt dus prima. Ik heb de app versie 3.4

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Ervaren verkenner

@Cdt24801 ik heb een Samsung A70, eveneens met android 9.0 en app versie 3.4

Niet dat ik er verder echt een probleem van maak aangezien er voldoende gelijkaardige apps te downloaden zijn. Maar omdat voorheen, op mijn vorige gsm (A30) de app altijd goed heeft gewerkt vond ik het wel raar.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Kriske 

Ja, dat is inderdaad bizar. Ik heb net ook even getest of via WiFi of 4G verschil maakt, en dat is dus niet het geval. Bij mij toch niet.

En de app compleet verwijderen en opnieuw installeren helpt dus ook niet ...

Heb je de foon heropgestart na het wissen en alvorens de app opnieuw te installeren?  En in de settings van de foon al eens "Apparaatonderhoud" laten draaien?

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Ervaren verkenner

@Cdt24801 ik heb het zowel via wifi als over 4G. heropstarten heb ik idd niet gedaan na het verwijderen. Kan ik al zeker eerst eens proberen.. aparaatonderhoud doe ik opzich wel regelmatig. 

Highlighted
Ervaren verkenner

@Cdt24801 ik heb zonet app, na een heropstart nog eens opnieuw geïnstalleerd maar met hetzelfde resultaat. 

Ik kreeg de zenders te zien maar na het selecteren van een zender sloot de app zich meteen af (zie foto).

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Kriske,

verwijder eens de cache in je Play store van Google.

Daarna de app verwijderen zoals het hoort via instellingen - applicaties 

zoek hem daar en klik op verwijderen. Zet je toestel uit.

Start alles volledig opnieuw op.

Download dan de app opnieuw.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Ervaren verkenner

@Josette zonet al de stapjes nog eens volledig doorlopen maar nog steeds zonder succes. Cache gegevens heb ik in de play store zelf verwijderd, als ook nog eens via instellingen - apps - geheugen - cache wissen..

Hierna de radio app.. gedwongen stoppen forceren - cache wissen - app verwijderen..

Vervolgens het toestel heropgestart en de app opnieuw geïnstalleerd.

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Oei Kriske dat is jammer.

Misschien nog leden die nog iets anders weten om je te helpen?

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Ervaren verkenner

@Josette @Cdt24801 geen enkel probleem hoor.. in ieder geval toch allebei vriendelijk bedankt voor de snelle respons en hulp! Mvg

Leden met de meeste pluimen