annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Account aanmaken op Orange Cloud lukt niet als abonnee

Topic gestart op: 08-02-20 17h21

Antwoorden: 6 antwoorden

Wim_A
Aspirant verkenner

Account aanmaken op Orange Cloud lukt niet als abonnee

OPGELOST

Als ik wil registreren op Orange Cloud (gsm-nummer en wachtwoord kiezen), krijg ik de melding dat het enkel voor Orange-abonnees is. Maar ik ben al meer dan 10 jaar Orange-klant...

Ik heb ook al geprobeerd met het verwijderen en opnieuw downloaden van de app. Geen verschil.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Wim_A  schreef:

Ik heb een Tempo Giga abonnement, wil dat zeggen dat ik dus geen recht heb op de Cloud service?


Da's jammer genoeg correct ... 🙄

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
NelsonM
Orange-werknemer

Als ik wil registreren op Orange Cloud (gsm-nummer en wachtwoord kiezen), krijg ik de melding dat het enkel voor Orange-abonnees is. Maar ik ben al meer dan 10 jaar Orange-klant...

Ik heb ook al geprobeerd met het verwijderen en opnieuw downloaden van de app. Geen verschil.

Hallo @Wim_A,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 en@Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat zij zeggen is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Wim_A  schreef:

Als ik wil registreren op Orange Cloud (gsm-nummer en wachtwoord kiezen), krijg ik de melding dat het enkel voor Orange-abonnees is. Maar ik ben al meer dan 10 jaar Orange-klant...

Ik heb ook al geprobeerd met het verwijderen en opnieuw downloaden van de app. Geen verschil.


Je bent Orange klant. Maar met welke formule? Je moet een dieren abonnement of een zen abonnement hebben, anders gaat het niet werken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Wim_A
Aspirant verkenner

Ik heb een Tempo Giga abonnement, wil dat zeggen dat ik dus geen recht heb op de Cloud service?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Wim_A  schreef:

Ik heb een Tempo Giga abonnement, wil dat zeggen dat ik dus geen recht heb op de Cloud service?


Da's jammer genoeg correct ... 🙄

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen