annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Agenda

Topic gestart op: 06-03-21 15h11

Antwoorden: 4 antwoorden

Johan51
Gewaardeerd verkenner

Agenda

OPGELOST

Hoi,

Bestaat er een agenda App van Orange waar wij als gezin samen gebruik kunnen van maken. Bv Ik schrijf een herinnering in de agenda, kan mijn gezin de herinnering dan ook zien als ze de App instaleren(als de App bestaat) ?

 

Mvg Johan

Labels (1)
0 pluimen
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Johan51 

Of er zoiets van Orange bestaat, ik twijfel eraan. het zou kunnen, maar ik denk het niet.

Maar waarom specifiek van Orange? Op elke smartfoon staat de google calendar. je kunt er eentje maken gekoppeld aan uw account (of je maakt een specifiek gezinsaccount aan) en die dan delen met de andere gezinsleden. Alles wat je  in die ene calendar inschrijft wordt dan vanzelf ook zichtbaar in de andere calendars van de gezinsleden. Ze kunnen er ook zelf in schrijven, vermits de calendar gedeeld is.

EDIT: en vermits het van google is, is het eveneens combineerbaar met PC  / laptop.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Josette
Wijze
Wijze

@Johan51  goedemiddag, 

dit zijn de apps van Orange.

Ik heb de app van Digical.

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Josette
Wijze
Wijze

@Johan51  als je vind dat je antwoord opgelost is mag je dat zo ook aanvinken

als je wil. Nog een fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Johan51
Gewaardeerd verkenner

Josette
Wijze
Wijze

@Johan51  als je vind dat je antwoord opgelost is mag je dat zo ook aanvinken

als je wil. Nog een fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Johan51  goedemiddag, 

dit zijn de apps van Orange.

Ik heb de app van Digical.

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Johan51 

Of er zoiets van Orange bestaat, ik twijfel eraan. het zou kunnen, maar ik denk het niet.

Maar waarom specifiek van Orange? Op elke smartfoon staat de google calendar. je kunt er eentje maken gekoppeld aan uw account (of je maakt een specifiek gezinsaccount aan) en die dan delen met de andere gezinsleden. Alles wat je  in die ene calendar inschrijft wordt dan vanzelf ook zichtbaar in de andere calendars van de gezinsleden. Ze kunnen er ook zelf in schrijven, vermits de calendar gedeeld is.

EDIT: en vermits het van google is, is het eveneens combineerbaar met PC  / laptop.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen