annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle verzekeringen GSM/Tablet tegelijk geactiveerd, maar niet door mij!

Topic gestart op: 03-12-21 09h28

Antwoorden: 11 antwoorden

javamate
Gewaardeerd verkenner

Alle verzekeringen GSM/Tablet tegelijk geactiveerd, maar niet door mij!

OPGELOST

Mijn zoon kreeg een viertal maanden geleden een Go Plus abonnement (actie: 16 euro/maand in plaats van 20 euro/maand) en alles ging goed tot ik gisteren toevallig merkte dat alle verzekeringen voor zijn GSM én tablet geactiveerd waren. Ik heb dit gisteren toevallig ontdekt toen ik een gratis cadeautje van Orange ging kiezen op mijn Orange app en zag dat zijn "Buiten abonnement" op bijna 17 euro stond! Bij navraag bleek hij niets speciaals gedaan te hebben (zijn verbruik was binnen de limieten van zijn Go Plus abonnement).

Dan ben ik bij "Opties beheren" gaan kijken en ontdekte toen dat alle GSM verzekeringen én de tablet verzekering als "actieve optie" aangemerkt stonden! Het gaat om "Verzekering voor tablet" (12 euro/maand) en alle GSM-verzekeringen (respectievelijk voor 16 euro, 12 euro, 8 euro en 6 euro/maand). Samen dus 54 euro/maand!

Ik heb dan telefonisch contact genomen met Orange (via het nummer 5000) en ze zouden dit onderzoeken, maar voorlopig moest ik wachten op mijn eerstvolgende factuur (ongeveer 7 december).

Vandaag stond het bedrag "Buiten abonnement" ineens op 42,63 euro (zijn Go Plus verbruik nog steeds binnen de limieten van zijn abonnement).

Graag antwoord van de Tribe-leden hier die misschien ook dergelijke ervaring gehad hebben.

Beste wensen, iedereen! 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@javamate 

Dat van de verzekeringen kan ik ook bevestigen dat dit ook bij mij zo het geval is. Ik had dit in begin bij Orange ook nagevraagd bij het Facebook team en ook zij konden bevestigen dat er geen verzekering actief stond. Dus geen zorgen maken om dit.

Bedrag boven bundel kan inderdaad van vb sms ticket zijn bij De Lijn, of iets van sms om te parkeren. Maar om 100% zeker te zijn best wachten tot je eindfactuur.

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven
😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@javamate 

Dat van de verzekeringen kan ik ook bevestigen dat dit ook bij mij zo het geval is. Ik had dit in begin bij Orange ook nagevraagd bij het Facebook team en ook zij konden bevestigen dat er geen verzekering actief stond. Dus geen zorgen maken om dit.

Bedrag boven bundel kan inderdaad van vb sms ticket zijn bij De Lijn, of iets van sms om te parkeren. Maar om 100% zeker te zijn best wachten tot je eindfactuur.

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven
😉

javamate
Gewaardeerd verkenner

Het punt is, Lotus-3C, dat 43 euro geen klein bedragje is om 'buiten abonnement' te gaan, zeker als je nog altijd binnen de limieten van je abonnement zit. We gaan inderdaad gewoon op de volgende factuur wachten (hebben ook niet echt een andere keuze) en dan zullen we wel zien wat de oorzaak is voor dit probleem. Ik zal als oplossing accepteren en wil hierbij jou en iedereen die gereageerd heeft op mijn vraag/probleem van harte bedanken.

Zodra ik weet wat er aan de hand is zal ik het hier komen vertellen zodat anderen, met een gelijkaardig probleem, er ook iets aan kunnen hebben.

TomB
Orange-werknemer

Beste @javamate ,

Deze opties zouden in het oranje staan mocht het effectief actief staan. Nu is dat grijs zoals bij iedereen.
Trouwens mochten de verzekeringen aan staan dan valt dit niet onder 'boven bundel' maar op de factuur gewoon bij het normale totaal.
Het bedrag boven bundel zal van iets anders zijn bijvoorbeeld bellen/smsen naar het buitenland, spelletjes, aankopen via orange, etc.

Vanaf de factuur beschikbaar is kan u deze via de app of klantenzone in detail bekijken.

Groeten,
Tom
Shop Medewerker

javamate
Gewaardeerd verkenner

Bedankt, TomB. Nog een dag of vier wachten dan maar.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen