annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

e-sim

Topic gestart op: 28-11-21 00h04

Antwoorden: 35 antwoorden

renaatdb
Gewaardeerd verkenner

e-sim

Hallo

Ik probeerde vandaag de Orange shop in Mechelen te contacteren.  Vroeg ook om mij op te bellen. Helaas niemand kunnen contacteren.  Weet er iemand een telefoonnummer of mailadres waar ik iemand kan contacteren voor een esim abonnement. 

Groeten 

Renaatdb 

Labels (1)
0 pluimen
35 ANTWOORDEN 35
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Klopt , maar Orange maakt grote sprongen vooruit , en ik weet ook al dat Orange voor de E-sim in de watch ook al spreekt over een naam van dat type.

Ik lees dit -> OPGELET: hiervoor heb je een apart abonnement nodig met ‘OneNumber’-feature. Een optie die pas in de toekomst beschikbaar is bij Orange <- ( hoop wel dat die toekomst niet te ver af is ? )

 

Groeten,

bigM

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Hopelijk zal dat dan geen duur abonnement worden met die optie erbij. 

Nu voor mij is dat niet ter zake aangezien ik die optie nooit zal gaan gebruiken omdat ik er niks aan heb en het nut er niet van inzie ( is mijn persoonlijke mening hé ). Maar voor diegene die er op aan het wachten zijn ja mag het dan dus snel komen. 

Orange is zeker niet slecht bezig en maakt idd sprongen op dit moment. Laat ze die sprongen ook maar even aanhouden zodat ze weer 'anders' zijn zoals de andere operatoren. Iets waar Orange weer in uit kan blinken zoals ze al reeds en vaak alles hebben omver geschud.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Bij Proximus kan je geen simkaart aanvragen via de klantenzone (je moet altijd naar een Proximus winkel) , ook kan je geen E-sim activeren via de app .. Bij Telenet kan E-sim enkel op de watch , en niet op de smartphone , dus Orange doet het al veel beter.

 

Groeten,

bigM

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Daarom dat ik erbij plaatste zoveel als mogelijk en bijna alles. 

Telenet loopt naar mijn mening heel erg hard achter met die E-sim voor de gsm toestellen. Maar ja Orange loopt dan voor vele weer heel erg achter voor de E-sim voor de smartwatch. 

En zo op die manier is er overal wel iets en is er dus geen enkel provider waar alles direct op punt is wat een klant wil.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen