annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle verzekeringen GSM/Tablet tegelijk geactiveerd, maar niet door mij!

Topic gestart op: 03-12-21 09h28

Antwoorden: 11 antwoorden

javamate
Gewaardeerd verkenner

Alle verzekeringen GSM/Tablet tegelijk geactiveerd, maar niet door mij!

OPGELOST

Mijn zoon kreeg een viertal maanden geleden een Go Plus abonnement (actie: 16 euro/maand in plaats van 20 euro/maand) en alles ging goed tot ik gisteren toevallig merkte dat alle verzekeringen voor zijn GSM én tablet geactiveerd waren. Ik heb dit gisteren toevallig ontdekt toen ik een gratis cadeautje van Orange ging kiezen op mijn Orange app en zag dat zijn "Buiten abonnement" op bijna 17 euro stond! Bij navraag bleek hij niets speciaals gedaan te hebben (zijn verbruik was binnen de limieten van zijn Go Plus abonnement).

Dan ben ik bij "Opties beheren" gaan kijken en ontdekte toen dat alle GSM verzekeringen én de tablet verzekering als "actieve optie" aangemerkt stonden! Het gaat om "Verzekering voor tablet" (12 euro/maand) en alle GSM-verzekeringen (respectievelijk voor 16 euro, 12 euro, 8 euro en 6 euro/maand). Samen dus 54 euro/maand!

Ik heb dan telefonisch contact genomen met Orange (via het nummer 5000) en ze zouden dit onderzoeken, maar voorlopig moest ik wachten op mijn eerstvolgende factuur (ongeveer 7 december).

Vandaag stond het bedrag "Buiten abonnement" ineens op 42,63 euro (zijn Go Plus verbruik nog steeds binnen de limieten van zijn abonnement).

Graag antwoord van de Tribe-leden hier die misschien ook dergelijke ervaring gehad hebben.

Beste wensen, iedereen! 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@javamate 

Dat van de verzekeringen kan ik ook bevestigen dat dit ook bij mij zo het geval is. Ik had dit in begin bij Orange ook nagevraagd bij het Facebook team en ook zij konden bevestigen dat er geen verzekering actief stond. Dus geen zorgen maken om dit.

Bedrag boven bundel kan inderdaad van vb sms ticket zijn bij De Lijn, of iets van sms om te parkeren. Maar om 100% zeker te zijn best wachten tot je eindfactuur.

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven
😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@javamate 

Om je nog geruster te stellen hier is dat ook al sinds dag 1 dat we orange klant waren 'actief' dus zichtbaar. Nog nooit een factuur gehad en betaald. 

Vindt het wat raar ja maar wakker lig ik er niet van want het is nooit betaald , zal niet betaald worden ook niet want hebben geen enkele verzekering bij Orange die niet getekend is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
javamate
Gewaardeerd verkenner

Bedankt, Patrick2, voor je verdere geruststelling. Ben van plan om gewoon te wachten op de volgende factuur (normaal op 7 december) om eerst eens te zien waar die twee opeenvolgende bedragen "Buiten abonnement" (eergisteren 17 euro, vandaag opgelopen tot 43 euro, terwijl de limiet van het Go Plus abonnement nog steeds niet overschreden is en we geen idee hebben wat er aan de hand is. Je zou toch zeggen dat ze bij Orange toch kunnen zien waar we dan wel buiten abonnement zijn gegaan (ik heb hen tenslotte telefonisch op de hoogte gebracht van het probleem). Wachten op de volgende factuur is voor hen natuurlijk een makkelijke 'oplossing', maar niet voor ons (de klant). Enfin, we zullen maar afwachten dus...  

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen