Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-02-23 16h49
Antwoorden: 6 antwoorden
Hoi,
ik kreeg vandaag zomaar een sms dat ik geen toegang meer had tot de 4G , vervolgens kreeg ik een sms over "je nummer is actief , gelieve je familie kaart te laten activeren in een orange shop. en dat the call credit bij de volgende rekening erbij komt
ik kijk in mijn klantenzone en zie dat mijn abonnement van GO light ineens naar Arend is veranderd zonder mijn weten.
Ik heb helemaal niets aangevraagd en veranderd , ik denk dat een andere klant mijn gsm nummer / identiteit heeft overgenomen , wat te doen?
In je post zet je heel groot open en bloot je gsm nummer en dat is not done op een forum en zeker geen openbaar forum.
Ik ga daarom ook je afbeelding verwijderen voor je eigen privacy want alles wat van jou privé is mag je niet openbaar zetten.
Je kan altijd een nieuwe afbeelding plaatsen enkel zonder gsm nummer en eventuele familie namen en dergelijke.
die 300 GB (= extreme) klopt.
Maar de benaming - iets draait vierkant