annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Arend abbonement

Topic gestart op: 14-02-23 16h49

Antwoorden: 6 antwoorden

Fifke
Aspirant verkenner

Arend abbonement

Hoi, 

ik kreeg vandaag zomaar een sms dat ik geen toegang meer had tot de 4G , vervolgens kreeg ik een sms over "je nummer is actief , gelieve je familie kaart te laten activeren in een orange shop. en dat the call credit bij de volgende rekening erbij komt

 

ik kijk in mijn klantenzone en zie dat mijn abonnement van GO light ineens naar Arend is veranderd zonder mijn weten. 

 

Ik heb helemaal niets aangevraagd en veranderd , ik denk dat een andere klant mijn gsm nummer / identiteit heeft overgenomen , wat te doen?

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

Arend bestaat al lang niet meer @Fifke - is nu een Go Extreme

Je kunt best contact opnemen via de 5000.  Niet later terugbellen - aan de lijn blijven

0 pluimen
Fifke
Aspirant verkenner

Hoi Gregory, 

 

Heb ik deze middag gedaan en ik kreeg te horen dat dit zou aangepast worden maar dat ik tot morgen zou moeten wachten. Wel raar indien dit reeds afgeschaft is dat ik toch dergelijke vermeldingen krijg via sms en de klantenzone.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, dit zijn de bestaande 

0 pluimen
Fifke
Aspirant verkenner

Image (3).jpeg

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen