annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Business nieuwe Sim kaart nr activeren blijkt moeilijk

Topic gestart op: 07-09-21 19h19

Antwoorden: 4 antwoorden

bluecake
Aspirant verkenner

Business nieuwe Sim kaart nr activeren blijkt moeilijk

Hallo,

Ik probeer reeds enkele dagen mijn nieuwe Simkaart te laten activeren.

Bij het bellen naar het nr 5995 neemt er niemand op en wordt na een bepaalde tijd gevraagd een boodschap in te spreken.

Vandaag dan iemand aan de lijn gekregen op een andere dienst die een poging wou doen maar toen ik in wachtstand stond werd het gesprek onverwachts beëindigd.

Met de (nieuwe) simkaart is blijkbaar een ander nr verbonden (**bleep**0) dan het nr die mij is meegedeeld.

IMEI: 359666**bleep**

Hoe kan dit opgelost worden?

 

mvg,

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Evelien1802
Gewaardeerd verkenner

Hey hey,

Heb hier zelf ook heel veel moeite voor moeten doen! Omdat ik van provider veranderde werkten ze naast elkaar ipv samen, daardoor was mijn sim ineens geblokkeerd en mijn nummer niet meer beschikbaar, heel vervelend! Zou proberen te bellen met de Orange hulpdesk of naar je Orange winkel gaan in de buurt!

groetjes,

Evelien

TomB
Orange-werknemer

Beste @bluecake ,

Gaat dit om een nummer dat valt onder de werkgever? Dan kan u gewoon de simkaartnummer van Orange doorgeven aan uw verantwoordelijke binnen het bedrijf die contact dient op te nemen met de Business dienst om deze te activeren.

Indien u zelf zaakvoerder bent zou u zelf een simkaart vernieuwing moeten kunnen laten doorvoeren door via de Business klantendienst te vragen voor een vernieuwing van de simkaart voor uw nummer  en te vermelden dat u reeds in het bezit bent van een simkaart waarna men u zal vragen voor de simkaartnummer.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

0 pluimen
bluecake
Aspirant verkenner

Hallo Josette,

Ik heb een berichtje geschreven via messenger.

Op hoop van zegen!

Bedankt voor uw bericht.

MVG,

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@bluecake  goedemorgen,

je kan eens proberen via FB- Messenger je bericht door te geven?

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen