Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-09-21 19h19
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo,
Ik probeer reeds enkele dagen mijn nieuwe Simkaart te laten activeren.
Bij het bellen naar het nr 5995 neemt er niemand op en wordt na een bepaalde tijd gevraagd een boodschap in te spreken.
Vandaag dan iemand aan de lijn gekregen op een andere dienst die een poging wou doen maar toen ik in wachtstand stond werd het gesprek onverwachts beëindigd.
Met de (nieuwe) simkaart is blijkbaar een ander nr verbonden (**bleep**0) dan het nr die mij is meegedeeld.
IMEI: 359666**bleep**
Hoe kan dit opgelost worden?
mvg,
Hey hey,
Heb hier zelf ook heel veel moeite voor moeten doen! Omdat ik van provider veranderde werkten ze naast elkaar ipv samen, daardoor was mijn sim ineens geblokkeerd en mijn nummer niet meer beschikbaar, heel vervelend! Zou proberen te bellen met de Orange hulpdesk of naar je Orange winkel gaan in de buurt!
groetjes,
Evelien
Beste @bluecake ,
Gaat dit om een nummer dat valt onder de werkgever? Dan kan u gewoon de simkaartnummer van Orange doorgeven aan uw verantwoordelijke binnen het bedrijf die contact dient op te nemen met de Business dienst om deze te activeren.
Indien u zelf zaakvoerder bent zou u zelf een simkaart vernieuwing moeten kunnen laten doorvoeren door via de Business klantendienst te vragen voor een vernieuwing van de simkaart voor uw nummer en te vermelden dat u reeds in het bezit bent van een simkaart waarna men u zal vragen voor de simkaartnummer.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Hallo Josette,
Ik heb een berichtje geschreven via messenger.
Op hoop van zegen!
Bedankt voor uw bericht.
MVG,
@bluecake goedemorgen,
je kan eens proberen via FB- Messenger je bericht door te geven?
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |