annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cable Cutter

Topic gestart op: 26-07-20 08h13

Antwoorden: 15 antwoorden

lipoon
Ervaren verkenner

Cable Cutter

Ik raad iedereen aan om zijn tv abonnement op te zeggen Er zijn meer dan genoeg alternatieven om een gezellige bingewatch te doen met Amazon Video, Netflix, Apple TV+, Disney+, Mubi, VTM Go, Vrt Nu, ...

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@Michelkh1  dan heb ik voor jou ook een antwoord:

ben beleefd en iedereen mag antwoorden zo veel die wil. Het is een openbaar forum waar iedereen kan en mag antwoorden.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


adizal
Leidende verkenner

Even beantwoorden

Uw zienswijze is correct, ieder beslist wat hij doet, maar wat dan volgt.

Een decoder geeft beter beeld en stabieler ontvangst, niet tegenstaand dat het abbo om tv te kijken €15 kost.

Tegenwoordig is er niet veel zaaks meer op tv, reclame boodschappen heeft het tijdperk van tv entertainment overgenomen , een film van 90 minuten word minstens 3 maal onderbroken met reclame boodschappen die tot 10 minuten duren. De meeste mensen gebruiken 10 tot 15 kanalen. Je switcht van kanaal van de ene reclame boodschap in de andere. Orange kan daar niks aan verhelpen dat versta ik wel, maar ik wil ook niet blijven betalen om reclame boodschappen te bekijken. Ik vind dit gijzeling, je word gedwongen er naar te kijken je moet er voor betalen als abbo en het kost electriciteit, terwijl je dat helemaal niet gevraagd hebt te ontvangen laat staan dat je dit wenst. Het is net spamtv zoals spam in uw mailbox. Je moet dan niet verschieten dat de mensen daaronderuit willen en alternatieven al dan niet legaal opzoeken. Jouw oordeel heb je gegeven, je zult altijd uw decoder blijven gebruiken, dat is uw recht en uw mening, probeer dan ook de mening van anderen te respecteren vooraleer de mening van gewaardeerde collega's naar voor te schuiven. 

patrick2
Wijze
Wijze

@adizal  dat is jouw mening en dat is je goed recht om die mee te delen naar ons. Ik schuif @Anonymous  zijn mening toch iets naar voren ja omdat ik het met hem eens ben. 

Met jouw mening ben ik ook eens want je hebt daar ook een punt en die volg ik ook en respecteer ik ook. Je punt over reclame en dergelijke dat ben ik ook beu natuurlijk. Maar ik respecteer iedereen zijn mening en iedereen denk en schrijft er over wat die zelf wil. Maar ik zeg nu eenmaal de dingen recht zoals ze zijn en draai er niet omheen. 

Ik ben hier denk ik de laatste die niks zou respecteren anders stond ik niet zo hoog in rang op de Tribe. Heb jaren klantendienst gedaan op business niveau dus denk dat ik wel weet waar ik over spreek. En nogmaals met jou mening ben ik het ook eens en respecteer ik zeker. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Ik respecteer ook ieders mening en denk dat eigenlijk alles gezegd is ... kan er niks meer aan toevoegen. @patrick2 

Fijne zondag nog iedereen.

adizal
Leidende verkenner

Wel heeft TS gelijk dat er goedkopere alternatieven zijn en sommige wel niet legaal.

Leden met de meeste pluimen