annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cable Cutter

Topic gestart op: 26-07-20 08h13

Antwoorden: 15 antwoorden

lipoon
Ervaren verkenner

Cable Cutter

Ik raad iedereen aan om zijn tv abonnement op te zeggen Er zijn meer dan genoeg alternatieven om een gezellige bingewatch te doen met Amazon Video, Netflix, Apple TV+, Disney+, Mubi, VTM Go, Vrt Nu, ...

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
lipoon
Ervaren verkenner

Er zijn meer en meer cable cutters omdat simpelweg er gekeken wordt naar de apps die ik opsom en niet naar hun tv abonnement Ik heb al tientallen mensen in mijn kennisenkring die zeggen ik kijk bijna altijd Netflix maar toch betalen ze nog voor tv dat is ook kostenlijk

patrick2
Wijze
Wijze

@lipoon  ik sta mijn gewaardeerde collega @Anonymous  helemaal bij in dit verhaal dat iedereen dit zelf moet beslissen. 

Er zullen er genoeg zijn die weten dat je apps hebt waar je tv mee kan kijken maar niet iedereen gebruikt dit. Ik zelf gebruik het ook niet heb ook een decoder thuis staan en dat zal ook nog jaren zo blijven , zolang die decoders bestaan. Ik ben niet van plan via de gsm te streamen naar een tv om op die manier tv te kijken. 

Dus ik raad iedereen aan om dit totaal zelf uit te maken wat die wil doen en hoe die tv kijkt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Michelkh1
Ervaren verkenner

Maar jij moet overal antwoorden

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Michelkh1  dat is wel een rare opmerking die je maakt. Het is een openbaar forum en iedereen mag antwoorden wanneer die wil. Dus geen terechte opmerking. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Michelkh1
Ervaren verkenner

Ik zeg gewoon jij hebt voor ieders persoon een antwoord

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen