annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Communicatie per mail/chat?

Topic gestart op: 06-02-24 15h13

Antwoorden: 9 antwoorden

Thalia
Aspirant verkenner

Communicatie per mail/chat?

OPGELOST

Dag allen,

Ik twijfel om over te stappen van Telenet naar orange. Wat me nog tegenhoudt is 

1) is de service hier dan beter (misschien afhankelijk van wie je het vraagt) 

2) kan ik ook via mail/chat de klantendienst bereiken bij vragen/problemen? Ik zie enkel een telefoonnummer en dit kanaal hier (met geen medewerkers?) 

Alvast bedankt om vooral vraag 2 te beantwoorden! 

Groetjes

Thalia 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Hier op dit forum vind je alleen klanten die je wat (technische en praktische) raad geven.

Contact met Orange klantendienst is via de helpdesk op nr 5000.  Ook mogelijk via messenger op facebook

Er is geen mail noch chat

ter info - ik ben overgestapt van telenet sept/oct 2019.  Ben er nog altijd

Nog vragen ?  laat maar los

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
YvesVL
Aspirant verkenner

Hoi Thalia,

Ik ben zelf eind december overgestapt van Telenet naar Orange.

Orange is goedkoper dan Telenet, het internet werkt snel en probleemloos (logisch, loopt via dezelfde Telenet kabel), TV is doenbaar (iets minder mogelijkheden dan Telenet), de mobiele dekking (4G/5G) is veel beter dan Telenet, maar ..... klantendienst van Orange (particulier en zelfstandigen) is een regelrechte ramp. De persoon die je aan de lijn krijgt zal je nooit zelf helpen, zet je altijd voor 5 a 20 minuten in wachtrij (voor contact met backoffice) en dan volgt er nog geen oplossing. Ze zijn niet via mail bereikbaar, zoals bij Telenet, maar via 5000 (of 5432 voor zelfstandigen). De klantendienst van Telenet is technisch veel beter en klantvriendelijker.

Ik overweeg om terug over te stappen naar Telenet, maar geef het nog enkele weken.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

>De persoon die je aan de lijn krijgt zal je nooit zelf helpen, 

Is toch niet mijn ervaring.  Een paar jaar geleden had ik problemen met de modem. Moest die resetten en ging niet.  Telefonisch begeleid (resetten en modem configureren kan ik ook), maar ging ook niet.  Volgende dag om 08:30 iemand aan de deur die de reset gedaan heeft en de vorige configuratie terug gezet

Is nu ook niet zo dat men constant problemen heeft.  Voor die ene keer dat het voorvalt moet je misschien wat wachten - er zijn veel klanten - dat moet je afwegen tegenover hetgeen je jaarlijks minder betaalt.  Nu, of je bij Telenet of Orange zit maakt voor mij, als klant, niks uit

0 pluimen
Thalia
Aspirant verkenner

Oei dat is wel minder om te horen. Ik ben zelf bij Telenet voor de klantvriendelijkheid maar op dit moment wordt ik wel al 5 dagen niet geholpen met een algemeen probleem waardoor m’n internet mega mega traag gaat. Ook wordt er geen compensatie of andere oplossing aangeboden. Ik ben momenteel wel goedkoper uit bij Telenet (enkel tv en internet) omdat ik basis pakket internet heb (150GB per maand wat ik meestal niet op krijg). 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Thalia  een goedenavond,

ik zou niet twijfelen.

Wij zijn ook van Telenet al jaren geleden overgegaan naar hier!

Zijn zeer tevreden.

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen