Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-24 15h13
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag allen,
Ik twijfel om over te stappen van Telenet naar orange. Wat me nog tegenhoudt is
1) is de service hier dan beter (misschien afhankelijk van wie je het vraagt)
2) kan ik ook via mail/chat de klantendienst bereiken bij vragen/problemen? Ik zie enkel een telefoonnummer en dit kanaal hier (met geen medewerkers?)
Alvast bedankt om vooral vraag 2 te beantwoorden!
Groetjes
Thalia
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier op dit forum vind je alleen klanten die je wat (technische en praktische) raad geven.
Contact met Orange klantendienst is via de helpdesk op nr 5000. Ook mogelijk via messenger op facebook
Er is geen mail noch chat
ter info - ik ben overgestapt van telenet sept/oct 2019. Ben er nog altijd
Nog vragen ? laat maar los
Hoi Thalia,
Ik ben zelf eind december overgestapt van Telenet naar Orange.
Orange is goedkoper dan Telenet, het internet werkt snel en probleemloos (logisch, loopt via dezelfde Telenet kabel), TV is doenbaar (iets minder mogelijkheden dan Telenet), de mobiele dekking (4G/5G) is veel beter dan Telenet, maar ..... klantendienst van Orange (particulier en zelfstandigen) is een regelrechte ramp. De persoon die je aan de lijn krijgt zal je nooit zelf helpen, zet je altijd voor 5 a 20 minuten in wachtrij (voor contact met backoffice) en dan volgt er nog geen oplossing. Ze zijn niet via mail bereikbaar, zoals bij Telenet, maar via 5000 (of 5432 voor zelfstandigen). De klantendienst van Telenet is technisch veel beter en klantvriendelijker.
Ik overweeg om terug over te stappen naar Telenet, maar geef het nog enkele weken.
>De persoon die je aan de lijn krijgt zal je nooit zelf helpen,
Is toch niet mijn ervaring. Een paar jaar geleden had ik problemen met de modem. Moest die resetten en ging niet. Telefonisch begeleid (resetten en modem configureren kan ik ook), maar ging ook niet. Volgende dag om 08:30 iemand aan de deur die de reset gedaan heeft en de vorige configuratie terug gezet
Is nu ook niet zo dat men constant problemen heeft. Voor die ene keer dat het voorvalt moet je misschien wat wachten - er zijn veel klanten - dat moet je afwegen tegenover hetgeen je jaarlijks minder betaalt. Nu, of je bij Telenet of Orange zit maakt voor mij, als klant, niks uit
Oei dat is wel minder om te horen. Ik ben zelf bij Telenet voor de klantvriendelijkheid maar op dit moment wordt ik wel al 5 dagen niet geholpen met een algemeen probleem waardoor m’n internet mega mega traag gaat. Ook wordt er geen compensatie of andere oplossing aangeboden. Ik ben momenteel wel goedkoper uit bij Telenet (enkel tv en internet) omdat ik basis pakket internet heb (150GB per maand wat ik meestal niet op krijg).