Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-24 15h13
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag allen,
Ik twijfel om over te stappen van Telenet naar orange. Wat me nog tegenhoudt is
1) is de service hier dan beter (misschien afhankelijk van wie je het vraagt)
2) kan ik ook via mail/chat de klantendienst bereiken bij vragen/problemen? Ik zie enkel een telefoonnummer en dit kanaal hier (met geen medewerkers?)
Alvast bedankt om vooral vraag 2 te beantwoorden!
Groetjes
Thalia
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier op dit forum vind je alleen klanten die je wat (technische en praktische) raad geven.
Contact met Orange klantendienst is via de helpdesk op nr 5000. Ook mogelijk via messenger op facebook
Er is geen mail noch chat
ter info - ik ben overgestapt van telenet sept/oct 2019. Ben er nog altijd
Nog vragen ? laat maar los
Hier op dit forum vind je alleen klanten die je wat (technische en praktische) raad geven.
Contact met Orange klantendienst is via de helpdesk op nr 5000. Ook mogelijk via messenger op facebook
Er is geen mail noch chat
ter info - ik ben overgestapt van telenet sept/oct 2019. Ben er nog altijd
Nog vragen ? laat maar los
>1) is de service hier dan beter
Ik zie geen verschil - maar zelf niet veel moeten bellen naar Telenet of Orange
De kunst is zoals in alles : van geen problemen te hebben
Denk niet dat je van de helpdesk hulp moet verwachten om de router te configureren of een port forward te doen Er is documentatie hier Met zulke dingen kun je hier terecht
Ik heb momenteel bv problemen bij Telenet met het internet: deze is trager sinds vrijdag, blijkbaar omdat mijn dataperiode niet vernieuwd werd en ik daardoor op trager internet werk. Met trager bedoel ik 0,4 mpbs wat echt mega traag is (normaal 100mpbs) en dus foto’s etc geraakt traag geladen, Netflix en gaming is niet mogelijk.
Hiermee kan ik wel bij de helpdesk van Telenet terecht en met dergelijke vragen helpen ze normaal ook goed (bv vanop afstand kijken wat er mis gaat, een fabrieksreset doet vanop afstand) maar deze keer vinden ze niet meteen een oplossing
Bij Orange kun je ook met dat soort problemen terecht, @Thalia