annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Communicatie per mail/chat?

Topic gestart op: 06-02-24 15h13

Antwoorden: 9 antwoorden

Thalia
Aspirant verkenner

Communicatie per mail/chat?

OPGELOST

Dag allen,

Ik twijfel om over te stappen van Telenet naar orange. Wat me nog tegenhoudt is 

1) is de service hier dan beter (misschien afhankelijk van wie je het vraagt) 

2) kan ik ook via mail/chat de klantendienst bereiken bij vragen/problemen? Ik zie enkel een telefoonnummer en dit kanaal hier (met geen medewerkers?) 

Alvast bedankt om vooral vraag 2 te beantwoorden! 

Groetjes

Thalia 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Hier op dit forum vind je alleen klanten die je wat (technische en praktische) raad geven.

Contact met Orange klantendienst is via de helpdesk op nr 5000.  Ook mogelijk via messenger op facebook

Er is geen mail noch chat

ter info - ik ben overgestapt van telenet sept/oct 2019.  Ben er nog altijd

Nog vragen ?  laat maar los

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Gregory
Wijze
Wijze

Hier op dit forum vind je alleen klanten die je wat (technische en praktische) raad geven.

Contact met Orange klantendienst is via de helpdesk op nr 5000.  Ook mogelijk via messenger op facebook

Er is geen mail noch chat

ter info - ik ben overgestapt van telenet sept/oct 2019.  Ben er nog altijd

Nog vragen ?  laat maar los

 

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

>1) is de service hier dan beter

Ik zie geen verschil - maar zelf niet veel moeten bellen naar Telenet of Orange

De kunst is zoals in alles : van geen problemen te hebben

Denk niet dat je van de helpdesk hulp moet verwachten om de router te configureren of een port forward te doen   Er is documentatie hier Met zulke dingen kun  je hier terecht

 

0 pluimen
Thalia
Aspirant verkenner

Ik heb momenteel bv problemen bij Telenet met het internet: deze is trager sinds vrijdag, blijkbaar omdat mijn dataperiode niet vernieuwd werd en ik daardoor op trager internet werk. Met trager bedoel ik 0,4 mpbs wat echt mega traag is (normaal 100mpbs) en dus foto’s etc geraakt traag geladen, Netflix en gaming is niet mogelijk. 

0 pluimen
Thalia
Aspirant verkenner

Hiermee kan ik wel bij de helpdesk van Telenet terecht en met dergelijke vragen helpen ze normaal ook goed (bv vanop afstand kijken wat er mis gaat, een fabrieksreset doet vanop afstand) maar deze keer vinden ze niet meteen een oplossing 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Bij Orange kun je ook met dat soort problemen terecht, @Thalia 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen