annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Compleet onbekwame klantendienst

Topic gestart op: 25-07-23 20h18

Antwoorden: 5 antwoorden

Spukky
Gewaardeerd verkenner

Compleet onbekwame klantendienst

Wat een prutsers bij orange 

  • Wij hebben een dikke maand geleden een wifi booster box aangevraagd. Deze ook ontvangen en geïnstalleerd na enkele dagen. Nu begint het gepruts, wij kregen enkele dagen later een sms om alles terug te sturen. Ik bel dus de klantendienst, na heel veel doorverbonden te worden eindelijk iemand aan de lijn die ons zegt dat alles in orde is en we niets moeten terugsturen. Enkele weken later een mail. Met daarin herinneringen om terug te sturen. Terug klantendienst gebeld. Krijgen als antwoord weer dat we niets moeten terugsturen en dat er een dossier gestart is. Bij het volgende factuur opeens 50 euro kosten bijgeteld voor het terugsturen van de mesh units. Terug klantendienst gebeld, veel sorry sorry en het komt goed we gaan het niet moeten betalen. Ondertussen wel de extra 50 euro kosten via domiciliëring van de rekening gegaan en nu krijgen we vandaag opeens een nieuw factuur van 80 euro voor het niet terugsturen van de wifi booster. 
  • Ben het beu, domiciliëring stopgezet en we betalen niets meer tot deze prutsers hun zaken in orde hebben. 
  • Slechtste klantendienst ooit 
Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Bramson
Aspirant verkenner

Ik ben helemaal akkoord met jouw mening over de klantendienst en ik blijf steeds beleefd, ik heb uren gesleten om tot oplossingen te komen, vaak werd mijn wachtwoord niet gevraagd, kon men amper mijn naam uitspreken en als je zo meer dan een uur per dag voor één vraag aan de lijn hangt ... men begon te liegen, men gooide de telefoon dicht, ...

De technieker liet mij zitten, dan met een week vertraging wou hij de herstelling niet doen, hij verving dus niet mijn modem, decoder ... Deze interventie zou kosteloos zijn tot ik voor niet uitgevoerd werk wel mooi een factuur kreeg. De vaste lijn werkte alweer niet en escaleren dat duurt minstens drie dagen, ...

Premiumnummers staan geblokkeerd maar ik kreeg wel een factuur.

Het ene dossier op het andere bij de ombudsman.

Daaruit bleek dus inderdaad dat men aan het liegen was, ik had zelfs het gesprek integraal opgenomen.

En van het ene probleem naar het andere.

Nu keeg ik een aanmaning voor bijna 300 euro, een foutje, een factuur bedoeld voor een andere klant, na één maand is het nog steeds niet opgelost, ik moest niets vrezen maar men zond aldus Orange het dossier naar een deurwaarder terwijl ze naar de ombudsman antwoorden dat ik géén openstaande facturen of schulden heb.

 

Het klopt dat deze klantendienst verschrikkelijk onbekwaam is en je soms terecht komt bij iemand die blijkbaar wel weet waarover die spreekt maar niets mag doen.

Dat gaat dan naar achterliggende diensten die je als klant NOOIT kan bereiken zoals boekhouding ( niet gelijk aan facturatie ) en de dienst Fixed Phone kan je ook nooit bereiken.

 

Dus ik begrijp jouw frustratie.

 

Ik had ook recht   op het sociale tarief maar blijkbaar kreeg ik dat nooit verrekend in mijn facturen. Het is mijn 'poetsvrouw' die er toevallig op uit kwam, toen ik hier voor informeerde kreeg ik te horen dat ik het nooit had aangevraagd, terwijl de verkoper in de shop alles zou regelen. 

Ik krijg het na een klacht nu wel maar zonder terugwerkende kracht.

Ik heb ook zaken teruggezonden waarvan ik alle bewijzen van terugzenden heb ingediend zoals het hoorde, en ik Bpost kon volgen en zag dat het afgeleverd was in hun depot maar toch gefactureerd werd.

Waarom ik hier nog blijf ? Gewoon omdat ze nog goedkoper zijn dan andere providers.

 

 

Leden met de meeste pluimen