Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-07-23 20h18
Antwoorden: 5 antwoorden
Wat een prutsers bij orange
Ik ben helemaal akkoord met jouw mening over de klantendienst en ik blijf steeds beleefd, ik heb uren gesleten om tot oplossingen te komen, vaak werd mijn wachtwoord niet gevraagd, kon men amper mijn naam uitspreken en als je zo meer dan een uur per dag voor één vraag aan de lijn hangt ... men begon te liegen, men gooide de telefoon dicht, ...
De technieker liet mij zitten, dan met een week vertraging wou hij de herstelling niet doen, hij verving dus niet mijn modem, decoder ... Deze interventie zou kosteloos zijn tot ik voor niet uitgevoerd werk wel mooi een factuur kreeg. De vaste lijn werkte alweer niet en escaleren dat duurt minstens drie dagen, ...
Premiumnummers staan geblokkeerd maar ik kreeg wel een factuur.
Het ene dossier op het andere bij de ombudsman.
Daaruit bleek dus inderdaad dat men aan het liegen was, ik had zelfs het gesprek integraal opgenomen.
En van het ene probleem naar het andere.
Nu keeg ik een aanmaning voor bijna 300 euro, een foutje, een factuur bedoeld voor een andere klant, na één maand is het nog steeds niet opgelost, ik moest niets vrezen maar men zond aldus Orange het dossier naar een deurwaarder terwijl ze naar de ombudsman antwoorden dat ik géén openstaande facturen of schulden heb.
Het klopt dat deze klantendienst verschrikkelijk onbekwaam is en je soms terecht komt bij iemand die blijkbaar wel weet waarover die spreekt maar niets mag doen.
Dat gaat dan naar achterliggende diensten die je als klant NOOIT kan bereiken zoals boekhouding ( niet gelijk aan facturatie ) en de dienst Fixed Phone kan je ook nooit bereiken.
Dus ik begrijp jouw frustratie.
Ik had ook recht op het sociale tarief maar blijkbaar kreeg ik dat nooit verrekend in mijn facturen. Het is mijn 'poetsvrouw' die er toevallig op uit kwam, toen ik hier voor informeerde kreeg ik te horen dat ik het nooit had aangevraagd, terwijl de verkoper in de shop alles zou regelen.
Ik krijg het na een klacht nu wel maar zonder terugwerkende kracht.
Ik heb ook zaken teruggezonden waarvan ik alle bewijzen van terugzenden heb ingediend zoals het hoorde, en ik Bpost kon volgen en zag dat het afgeleverd was in hun depot maar toch gefactureerd werd.
Waarom ik hier nog blijf ? Gewoon omdat ze nog goedkoper zijn dan andere providers.