Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-03-20 16h20
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
ik kreeg vandaag een contact me sms van een vriend die ik al gedurende een 10tal dagen probeer te bereiken. Dit stond erin: de persoon die u probeerde te bereiken is opnieuw bereikbaar.
Stuurt Orange dit automatisch of is dit door mijn contactpersoon verstuurd?
in welke gevallen krijg je zo een sms? Wat betekent dit eigenlijk?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als je tevreden bent met je antwoord wat je kreeg
mag je aanvinken dat deze vraag is opgelost, dank je wel.
@patrick2 @Dankjewel voor je antwoord!
@Ej04011012 ik heb eens een test gedaan en voor imessage heb je niet eens een simkaart nodig. Heb met een oudere iphone hier thuis eens geprobeerd , geen simkaart erin en toch kan je versturen via wifi. Dus dan weten we dat ook weer.
Met een android foon kunt ge ook alles doen via WiFi zonder simkaart wat niet te maken heeft met bellen of smssen.
Met andere woorden: alle applicaties die data verbruiken, dat werkt ook zonder sim via WiFi. Voor alles wat belwaarde verbruikt hebt ge een sim nodig.
@Cdt24801 dat klopt als een zwerende vinger !! Dat stuk had ik er inderdaad niet bij vermeld zo een slimme fabrikanten he .....Maar het is inderdaad zo bij Android en Apple dat waar geen bellen en smsen aan te pas komen je kan gebruiken .
Als je tevreden bent met je antwoord wat je kreeg
mag je aanvinken dat deze vraag is opgelost, dank je wel.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |