Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 15h11
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vorige maand ben ik overgeschakeld van een love trio met arend abonnement naar love trio Go intense. Klopt het dat de iCoyote app met onbeperkte toegang hierdoor vervalt?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Stein schreef:
Vorige maand ben ik overgeschakeld van een love trio met arend abonnement naar love trio Go intense. Klopt het dat de iCoyote app met onbeperkte toegang hierdoor vervalt?
Inderdaad, dat klopt. Het Coyote abonnement en Orange cloud zijn twee extra's die verdwenen zijn bij de nieuwe GO abo's. Wie zijn "oude" abo behoudt heeft, voorlopig althans, ook deze beide extra's nog. Hoelang nog, dat staat in de sterren geschreven ...
Hahahah ja Stefaan misschien wel ( de 40 staat toch op de tocht hoor )
Maar het is wel zo dat ik de Tribe van dat ik op sta open en tot ik ga slapen terug sluit.
@patrick2 schreef:
Hahahah ja Stefaan misschien wel ( de 40 staat toch op de tocht hoor )
Maar het is wel zo dat ik de Tribe van dat ik op sta open en tot ik ga slapen terug sluit.
Dat verklaart veel natuurlijk. Ik ben hier ook heel dikwijls, maar toch niet continu. Deze week heb ik bvb heel de woensdag mijn PC zelfs niet opgestart ....
Maar het valt toch op dat wanneer we beiden online zijn dat we blijkbaar tezelfdertijd een post lezen en erop reageren, en 8 keren van de 10 ben jij net iets sneller dan ik. En dan staat daar telkens twee keer min of meer hetzelfde antwoord. Een uitzondering daargelaten ...
Nu ja, beter twee keer dan geen antwoord denk ik dan ... Zolang het niemand stoort ...
Ja maar dat is nu ook enkel door de ziekte periode he Stefaan. Als de operatie gedaan is en de revalidatie is achter de rug is dat weer minder natuurlijk dan is het weer gewoon werken.
Maar ja als we samen online zijn hebben we altijd hetzelfde antwoord. Goed de ene keer vul jij iets aan of ik vul iets aan. En denk niet dat andere het stoort , je antwoord is ook als oplossing geaccepteerd 😛
Orange cloud was mij inderdaad bekend en kreeg ik talloze herinneringen van. Over Coyote helaas geen herinnering gekregen maar bij deze dus bevestigd. Mvg.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |