annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote Go abonnement

Topic gestart op: 03-04-20 15h11

Antwoorden: 9 antwoorden

Stein
Aspirant verkenner

Coyote Go abonnement

OPGELOST

Vorige maand ben ik overgeschakeld van een love trio met arend abonnement naar love trio Go intense. Klopt het dat de iCoyote app met onbeperkte toegang hierdoor vervalt?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Stein  schreef:

Vorige maand ben ik overgeschakeld van een love trio met arend abonnement naar love trio Go intense. Klopt het dat de iCoyote app met onbeperkte toegang hierdoor vervalt?


Inderdaad, dat klopt. Het Coyote abonnement en Orange cloud zijn twee extra's die verdwenen zijn bij de nieuwe GO abo's. Wie zijn "oude" abo behoudt heeft, voorlopig althans, ook deze beide extra's nog. Hoelang nog, dat staat in de sterren geschreven ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

Hahahah ja Stefaan misschien wel ( de 40 staat toch op de tocht hoor ) 

Maar het is wel zo dat ik de Tribe van dat ik op sta open en tot ik ga slapen terug sluit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

Hahahah ja Stefaan misschien wel ( de 40 staat toch op de tocht hoor ) 

Maar het is wel zo dat ik de Tribe van dat ik op sta open en tot ik ga slapen terug sluit. 


Dat verklaart veel natuurlijk. Ik ben hier ook heel dikwijls, maar toch niet continu. Deze week heb ik bvb heel de woensdag mijn PC zelfs niet opgestart ....

Maar het valt toch op dat wanneer we beiden online zijn dat we blijkbaar tezelfdertijd een post lezen en erop reageren, en 8 keren van de 10 ben jij net iets sneller dan ik. En dan staat daar telkens twee keer min of meer hetzelfde antwoord. Een uitzondering daargelaten ...

Nu ja, beter twee keer dan geen antwoord denk ik dan ... Zolang het niemand stoort ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ja maar dat is nu ook enkel door de ziekte periode he Stefaan. Als de operatie gedaan is en de revalidatie is achter de rug is dat weer minder natuurlijk dan is het weer gewoon werken. 

Maar ja als we samen online zijn hebben we altijd hetzelfde antwoord. Goed de ene keer vul jij iets aan of ik vul iets aan. En denk niet dat andere het stoort , je antwoord is ook als oplossing geaccepteerd 😛 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Stein  ja de Coyote app is uit de abonnementen gehaald als ook de cloud opslag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Stein
Aspirant verkenner

Orange cloud was mij inderdaad bekend en kreeg ik talloze herinneringen van. Over Coyote helaas geen herinnering gekregen maar bij deze dus bevestigd. Mvg.

Leden met de meeste pluimen