annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote app - hoelang nog gratis beschikbaar ?

Topic gestart op: 12-04-19 17h12

Antwoorden: 18 antwoorden

raystef66
Ervaren verkenner

Coyote app - hoelang nog gratis beschikbaar ?

OPGELOST

Hallo,

Heb daarjuist een Arend afgesloten om ook gebruik te maken van de iCoyote app.

Maar wat lees ik in mijn abonnement: 

Coyote
Onbeperkte toegang tot de dienst Coyote voorbehouden aan Orange-klanten met een abonnement van meer dan 20 euro (Koala, Cheetah en Arend) tussen 1
september 2016 en 30 april 2019...

 

Stopt de samenwerking op 30 april 2019 ? 

Hopelijk verschaft iemand daarover wat duidelijkheid...

 

 

 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@raystef66 

Wel, ik heb daarnet nog eens coyote opgestart. Ik kreeg natuurlijk meteen de waarschuwing om mijn WiFi af te zetten want je moet via 3G/4G verbonden zijn om uw abo te kunnen verifieren.

Dab kwam er een berichtje  "Goed nieuws: dankzij uw Orange abo kun je blijven genieten ". Daarna een draaiend cirkeltke met de tekst "Even geduld, we verifiëren uw abo" of zoiets. Dat cirkeltje bleef maar draaien, na 7 minuten heb ik het boeltje afesloten.

Opnieuw opgestart. Zelfde goedniews bericht en zelfde cirkeltje .. maar nu na 10 seconden startte coyote goed op. Meteen naar mijn abo gaan kijken, en ziedar: "Uw abonnement verloopt op 19/05/2019.

Dus, alweer een maandje erbij, en voorbij de deadline van 30 april ...Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 ANTWOORDEN 18
Cdt24801
Wijze
Wijze


@raystef66  schreef:

De 18 april is dat van de app ?

En was dit een maandelijkse vervaldatum ? Of stond dit er al vanaf dat je de app opende wanneer je orange klant werd ? Maw stond er bij jou default 18.04.2019 ?


Helaas kan ik niet zeggen wanneer dat veranderd is. If wat de oorspronkelijke situatie was.

  • Ten eerste heb ik niet meteen Coyote geïnstalleerd van zodra ik er recht op had. Ik heb dat pas veel later gedaazn.
  • Ten tweede heb ik ook niet meteen gekeken naar die vervaldatum nadat ik het geïnstalleerd had.

Hier rmoet ik u dus het antwoord schuldig blijven ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@raystef66 

Ik heb even de oude thread opgesnord:

https://community.orange.be/t5/Mobiel/iCoyote-niet-actief/m-p/15655?author_id=454&collapse_discussio...

Als ik het herlees (mijn geheugen is ook niet meer perfect) zie ik dat mijn abo intussen toch reeds driemaal aangepast werd, telkens voor ongeveer een maand.

Maar al die periodes liggen nog VOOR de einddatum van 30 april. Wat er dan gaat gebeuren is dus gewoon afwachten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


raystef66
Ervaren verkenner

Laat even weten of je na vandaag alweer verlengd wordt voor een maand.

Had daarjuist iemand van de helpdesk aan de lijn en die zei me dat er tot op heden nog geen info beschikbaar is dat het zou verlengd worden. Er wordt vanuit gegaan dat de verlenging er zou komen. Maar zoals gezegd hebben ze hierover geen info.

Ik blijf het vreemd vinden dat hierover geen correcte info door Orange gedeeld wordt.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@raystef66 

Wel, ik heb daarnet nog eens coyote opgestart. Ik kreeg natuurlijk meteen de waarschuwing om mijn WiFi af te zetten want je moet via 3G/4G verbonden zijn om uw abo te kunnen verifieren.

Dab kwam er een berichtje  "Goed nieuws: dankzij uw Orange abo kun je blijven genieten ". Daarna een draaiend cirkeltke met de tekst "Even geduld, we verifiëren uw abo" of zoiets. Dat cirkeltje bleef maar draaien, na 7 minuten heb ik het boeltje afesloten.

Opnieuw opgestart. Zelfde goedniews bericht en zelfde cirkeltje .. maar nu na 10 seconden startte coyote goed op. Meteen naar mijn abo gaan kijken, en ziedar: "Uw abonnement verloopt op 19/05/2019.

Dus, alweer een maandje erbij, en voorbij de deadline van 30 april ...Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


raystef66
Ervaren verkenner

Hallo again,

Klopt het dat binnenkort de icoyote app niet meer gratis aangeboden blijft op mijn bestaand abonnement?

Ik kreeg daarjuist een mail van icoyote zelf : Zoals u weet, zal Coyote binnenkort niet meer tot uw Orange pakket behoren. U kunt dus niet langer gratis gebruikmaken van onze diensten!

 

Hmm, zou spijtig zijn natuurlijk....

Leden met de meeste pluimen