annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote: geen registratie mogelijk

Topic gestart op: 08-03-19 21h06

Antwoorden: 3 antwoorden

Hansm
Aspirant verkenner

Coyote: geen registratie mogelijk

OPGELOST

Sinds een 2 tal weken wil de coyote app zich niet meer registreren bij Orange.  Ik krijg de foutmelding dat ik moet geconnecteerd zijn met het Orange netwerk.  Voor alle duidelijkheid, ik ben wel degelijk verbonden met het Orange netwerk.  Mijn toestel is wel een dual sim en de orange kaart staat als 2de sim.  Maar dit heeft altijd wel zo gewerkt.  Soms schakel ik de mobiele data over naar Proximus werk en nadien moet ik de app terug registreren naar als ik nr Orange schakel.  Dit werkte altijd, maar nu blijft deze harnekkig zeggen dat ik niet op het netwerk zit...  App is nieuw geinstalleerd, rebooted,... er zijn enkel wat updates binnengekomen van Samsung...

Iemand een idee?

 

Gr,

Hans

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Hansm 

Ik zou zeggen: switch beide sims en maak die van Orange primary. Al was het maar tijdelijk om te zien of het dan weer wel werkt.

Wie weet heeft uw toestel recent een firmware update gehad waardoor enkele dingen anders werken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Hansm 

Ik zou zeggen: switch beide sims en maak die van Orange primary. Al was het maar tijdelijk om te zien of het dan weer wel werkt.

Wie weet heeft uw toestel recent een firmware update gehad waardoor enkele dingen anders werken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Hansm
Aspirant verkenner

Probleem opgelost, sim niet geswitch maar gewoon sim 1 eruit gehaald, dan heb ik wel connectie.

Zal idd wel iets te maken hebben met de laatste updates denk ik.

Bedankt!

Hans

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Hansm 

Da's graag gedaan Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen