Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-03-19 21h06
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds een 2 tal weken wil de coyote app zich niet meer registreren bij Orange. Ik krijg de foutmelding dat ik moet geconnecteerd zijn met het Orange netwerk. Voor alle duidelijkheid, ik ben wel degelijk verbonden met het Orange netwerk. Mijn toestel is wel een dual sim en de orange kaart staat als 2de sim. Maar dit heeft altijd wel zo gewerkt. Soms schakel ik de mobiele data over naar Proximus werk en nadien moet ik de app terug registreren naar als ik nr Orange schakel. Dit werkte altijd, maar nu blijft deze harnekkig zeggen dat ik niet op het netwerk zit... App is nieuw geinstalleerd, rebooted,... er zijn enkel wat updates binnengekomen van Samsung...
Iemand een idee?
Gr,
Hans
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou zeggen: switch beide sims en maak die van Orange primary. Al was het maar tijdelijk om te zien of het dan weer wel werkt.
Wie weet heeft uw toestel recent een firmware update gehad waardoor enkele dingen anders werken.
Ik zou zeggen: switch beide sims en maak die van Orange primary. Al was het maar tijdelijk om te zien of het dan weer wel werkt.
Wie weet heeft uw toestel recent een firmware update gehad waardoor enkele dingen anders werken.
Probleem opgelost, sim niet geswitch maar gewoon sim 1 eruit gehaald, dan heb ik wel connectie.
Zal idd wel iets te maken hebben met de laatste updates denk ik.
Bedankt!
Hans