annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote niet actief

Topic gestart op: 12-02-19 20h17

Antwoorden: 24 antwoorden

Davyc
Ervaren verkenner

Coyote niet actief

OPGELOST

Hoi

weet niet als het er mee te maken heeft maar ik veronderstel van wel, ben een paar maanden geleden verandert van smartphone. Stel nu vast dat mijn coyote precies niet actief is. Als ik naar mijn account ga zet hij dat het abonnement 15 dagen actief is.

Heb op de knop van inloggen via orange geklikt en hij herkend mij als orange abonnee die recht heeft op coyote . Maar dan gaat hij naar het login in scherm van coyote en als ik dan inlog met mijn coyote account geeft hijs us aan nog 15 dagen. 

Heeft iemand hier ervaring mee?

ps app ook al opnieuw geïnstalleerd maar geen effect

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Davyc
Ervaren verkenner

Ok vandaag liep mijn abonnement af en is automatisch tot 29/03 maart verlengd! Dus wordt automatisch verlengd met een maand!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
24 ANTWOORDEN 24
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Davyc

Ik nog één poging gedaan. Ik heb de app er opnieuw afgezwierd en dan opnieuw gedownload, maar ditmaal heb ik mij niet met de vorige credentials ingeschreven maar een nieuw account (als Orange klant wel te verstaan) aangemaakt.

Resultaat: nu vervalt mijn account op 16 maart 2019. Dat is nog altijd niet 30 april 2019.

Dus, tenzij Orange hier met een oplossing komt, is het hoofdstuk coyote afgesloten wat mij betreft.

Voor de mensen voor wie Coyote wel belangrijk is denk ik dat Orange eens met Coyote bekijkt wat hier aan de hand is, wat er wordt niet nageleefd wat er beloofd is ..

Even @Totem hierover informeren ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Davyc
Ervaren verkenner

hoi

 

alvast bedankt voor de pogingen. Maar ik had de app ook al verwijderd en terug geinstalleerd zonder resultaat. Want vind het raar als ik op orange klik herkent hij mij wel als klant van orange maar moet inloggen met de gegevens van coyote.

Zal starks eens een poging doen om naar 5000 te bellen.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Davyc

Ik wens u alvast veel succes, hopelijk krijg je een beter en afdoend antwoord dan ik. Voor mij is het allemaal zo erg niet, ik gebruik het toch niet echt, maar voor anderen, u ook waarschijnlijk, is het wel belangrijk.

Fingers crossed Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Nu wordt het nog fraaier ... Om te zien of ik het probleem nog kon reproduceren de app nogmaals gedownload en geïnstalleerd. Aangemeld met de nieuwe credentials. En wat blijkt: ook dit nieuwe account vervalt nu opeens op 17 feb 2017.

Dikke bulls**t dus ....

Coyote mag verdwijnen naar daar waar de zon nooit schijnt ....

En de info van 5000 is dus ook niet correct.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Davyc

Zo, ik heb 500 gebeld en volgens info verkregen:

  • De app zou moeten blijven werken zonder probleem.
  • De fout zou hem hierin zitten dat je de app moet downloaden en configureren via mobiele data (4G dus) en niet via WiFi. De eerste keer heb ik dat gedaan, maar bij de wissel van foon heb ik een BU gemaakt van de oude foon en dez teruggezet op de nieuwe foon.
  • Zodoende en zodus, een merel is geen mus, de app verwijderd, WiFi afgezet en heel het boeltje opnieuw gedownload en geconfigureerd als Orange klant.
  • Ik werd heel vriendelijk herkend als Orange klant, heb mij opnieuw aangelogd, mijn credentials werden herkend en ik was weer vertrokken.
  • Gegevens nagekeken en jawel, je kan het al raden: mijn abo vervalt op 17 feb 2019 en van dan af kan ik betalen ....

Mooi niet dus. Coyote er weer afgezwierd, mag er nu afblijven voor mijn part.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen