Profil de Davyc

Pisteur expérimenté

• 

30  messages

Coyote niet actief

Hoi

weet niet als het er mee te maken heeft maar ik veronderstel van wel, ben een paar maanden geleden verandert van smartphone. Stel nu vast dat mijn coyote precies niet actief is. Als ik naar mijn account ga zet hij dat het abonnement 15 dagen actief is.

Heb op de knop van inloggen via orange geklikt en hij herkend mij als orange abonnee die recht heeft op coyote . Maar dan gaat hij naar het login in scherm van coyote en als ik dan inlog met mijn coyote account geeft hijs us aan nog 15 dagen. 

Heeft iemand hier ervaring mee?

ps app ook al opnieuw geïnstalleerd maar geen effect

Super User

• 

7.2K  messages

@Davyc

Ik weet ook niet hoe het zit, maar omwille van uw post ben ik zelf ook eens gaan kijken, heb namelijk ook sedert enkele weken een andere foon. En inderdaad, er staat dat mijn abo verloopt op 17 feb 2019 ....

Is dat abonnement dan niet gelinkt aan ons Orange abonnement en zolang we dat hebben blijft Coyote werken? Dat zal even uitzoeken worden.

Maar moest het effectief verlopen, dan vliegt de app er af bij mij, betalen ( € 5,99 per maand ...) doe ik voor zoiets niet. Ik heb dat ding trouwens nooit opstaan, dus eigenlijk gebruik ik het niet ....

4.4K  messages

Ik denk dat men na 30 april 2019 opnieuw een samenwerking zullen aangaan voor vele jaren.

Groetjes,

KJ

Super User

• 

7.2K  messages

@Anonymous  schreef:

Ik denk dat men na 30 april 2019 opnieuw een samenwerking zullen aangaan voor vele jaren.

Groetjes,

KJ

Dat is nog altijd geen verklaring waarom mijn abonnement afgesloten werd op 17 februari.

4.4K  messages

Voor wat ik altijd heb gezien was het altijd 30 dagen en na die 30 dagen vernieuwde het altijd opnieuw.

Groetjes,

KJ

Super User

• 

7.2K  messages

@Anonymous  schreef:

Voor wat ik altijd heb gezien was het altijd 30 dagen en na die 30 dagen vernieuwde het altijd opnieuw.

Groetjes,

KJ

Aha, dat is iets dat  ik niet wist. Als je de hele thread gelezen hebt dan weet je dat ik het eigenlijk niet echt gebruik. Het is maar naar aanleiding van deze thread dat ik eens gaan kijken ben.

Ik zal dat eens testen. Ik ga de app opnieuw installeren en nu eens kijken wat mijn vervaldatum is. 17 februari is immers voorbij ...

Keep you posted Smiley clignant de l'œil

Super User

• 

7.2K  messages

@Anonymous

Zo, ik heb coyote nogmaals geïnstalleerd. En wat blijkt: mijn abo vervalt op 16 maart. Dat is geen 30 dagen ...

Maar dat is wel hetzelfde als ik vorige keer kreeg nadat ik de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd met een ander profiel. Zie een van mijn vorige posts.

Super User

• 

7.2K  messages

@Davyc en @Anonymous

Die vorige poging van mij, met een ander profiel, dat was op 13 februari. en de nieuwe vervaldatum was / is 16 maart.

Het zou dus kunnen kloppen dat het als Orange klant steeds voor +/- 30 dagen wordt toegekend. Dan vind het wel echt misleidend om daar steeds bij te zetten dat je vanaf "nu" dient te betalen, € 5,99 per maand ....

Ben eens benieuwd wat het gaat geven na 30 april, de datum dat de actie stopt ...

Loading...