annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote niet actief

Topic gestart op: 22-11-19 20h21

Antwoorden: 10 antwoorden

Ragnarok
Aspirant verkenner

Coyote niet actief

OPGELOST

Hallo,

ik ben overgestapt naar een koala limited abonnement en er werd mij gezegd dat ik een coyote-abonnement zou krijgen met mijn tarief. Als ik via coyote probeer in te loggen wordt er mij gezegd dat het service niet is inbegrepen in mijn abonnement. Wat is hier aan de hand? Coyote was 1 van de redenen waarom ik voor koala koos.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Ragnarok
Aspirant verkenner

Hey,

Coyote is nu actief bij mij, ik denk dat je plus minus 3 dagen moet wachten tot dat je gegevens verwerkt zijn.

mvg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Zipke
Veteraan verkenner

Niets opgelist coyote stopt met orange samenwerking ik ben al meer dan 10 maand uitgezet   maar bij mijn aankoop van nieuw toestel en orange abonnement werd er belooft op mijn aankoop contract tot zolang ik bij orange bleef levenslang naar dat is bull . Als ik naar het contract van 3 jaar geleden kijk denk ik goede oplichting 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Zipke 

Die stopzetting van de samenwerking tussen Orange en Coyote is intussen al heel oud nieuws hé.

Heb jij dat ergens schriftelijk, dat je Coyote kreeg zolang je bij Orange bleef? Ik vrees dat je één en ander omgekeerd interpreteert: om coyote gratis te blijven houden moest je uw abo bij Orange blijven houden. Maar omgekeerd heeft Coyote nooit beweert dat je levenslang Coyote kreeg zolang je Orange bleef houden.

Klein verschil ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Elinger
Aspirant verkenner

Ik heb hetzelfde probleem

Ragnarok
Aspirant verkenner

Hey,

Coyote is nu actief bij mij, ik denk dat je plus minus 3 dagen moet wachten tot dat je gegevens verwerkt zijn.

mvg

Leden met de meeste pluimen