annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote registratie lukt niet

Topic gestart op: 17-03-19 19h23

Antwoorden: 18 antwoorden

Red82
Aspirant verkenner

Coyote registratie lukt niet

Hallo

ik heb sinds een week een arend abbonement ik heb de coyote app geinstaleerd via de mobiele data ik heb ook de 4g netwerk gebruikt om in te loggen maar hij blijft maar aangeven dat mijn nummer niet herkenbaar is in het systeem

iemand al ervaring mee gehad??

Labels (2)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
Huberto
Ervaren verkenner


@Cdt24801  schreef:

@Huberto 

En heb je de klantendienst van Coyote al eens geraadpleegd?


Gisterenavond heb ik email gestuurd. Ze zijn telefonisch beschikbaar ma - vr tussen 9u en 17u dus tot maandag zal ik zeker niets van hen horen...

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo

ik heb sinds een week een arend abbonement ik heb de coyote app geinstaleerd via de mobiele data ik heb ook de 4g netwerk gebruikt om in te loggen maar hij blijft maar aangeven dat mijn nummer niet herkenbaar is in het systeem

iemand al ervaring mee gehad??

Ugh @Red82,

 

Door een update van deze app gisteren, ondervonden jullie identificatieproblemen met Coyote. Intussen zou normaliter alles opgelost zijn.

 

Is dat ook bij jullie het geval?

 

De Regenboog en de Vlinder zijn altijd in harmonie

🏹Totems Saluut 🏹

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem 

Affirmatief, hier alles weer OK Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Red82
Aspirant verkenner

Ja ik heb de app opniew verwijderd en geinstalleerd en ook via wifi geprobeerd maar die zegt dat ik mijn wifi moet uit doen en als ik dat doe en ik klik op de “orange” logo om te registreren zegt ie dat dit nummer niet wordt herkend

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen