Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 20h58
Antwoorden: 1 antwoord
Moet je elke keer dat je de My Orange app opent, opnieuw inloggen en wachten op een verificatie bericht ?
Dan zit je goed, volg volgende stappen om dit op te lossen. (GSM op de afbeeldingen staat in het Engels.)
1. Om te beginnen, ga je naar de instellingen van je telefoon.
2. In de categorie "Draadloos & netwerken" vind je "SIM & netwerken", klik hier op.
3. Vervolgens zie je afhankelijk van hoeveel SIM kaarten er in jouw GSM zitten, een lijstje. Klik op de simkaart met "(Orange B)" achter.
4. Hier klik je vervolgens op "APN's" Of "Accespoint Names", klik hier op.
5. Rechts bovenaan zal er een plusteken staan, druk hierop.
6. Opgelet, pas niets aan behalve wat hier staat vermeld:
Naam: Mag je zelf kiezen, dit maakt niets uit.
APN: "mworld.be" (Hoofdletter gevoelig)
Authenticatie type: "PAP"
APN type: "default,supl"
Al de rest moet niet worden aangepast.
Nu sla je dit profiel op door middel van het menu -> Save/Opslaan.
Vervolgens selecteer je het juist gemaakte profiel en start je je GSM opnieuw op.
Dit zou het probleem moeten opgelost hebben, indien dit niet het geval was en u deze wijzigingen ongedaan wilt maken, herhaalt u de stappen 1-4, waarna u het originele profiel terug selecteert en uw GSM terug herstart.
Veel succes!
Hey @Gilles,
Bedankt voor je tips & tricks!
De Tribe-stamleden kunnen op jou rekenen ;-)!
Tribe erop los!
Groetjes
Assia
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |