annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Elke keer opnieuw in de app inloggen. OPLOSSING

Topic gestart op: 21-02-18 20h58

Antwoorden: 1 antwoord

Gilles
Aspirant verkenner

Elke keer opnieuw in de app inloggen. OPLOSSING

Moet je elke keer dat je de My Orange app opent, opnieuw inloggen en wachten op een verificatie bericht ?

Dan zit je goed, volg volgende stappen om dit op te lossen. (GSM op de afbeeldingen staat in het Engels.)

 

1. Om te beginnen, ga je naar de instellingen van je telefoon.

Screenshot_20180221-203504.jpg

 

 

 

 

 

 

 

2. In de categorie "Draadloos & netwerken" vind je "SIM & netwerken", klik hier op.

3. Vervolgens zie je afhankelijk van hoeveel SIM kaarten er in jouw GSM zitten, een lijstje. Klik op de simkaart met "(Orange B)" achter.

 

 

Screenshot_20180221-204341.jpg

 

 

 

 

 

 

 

4. Hier klik je vervolgens op "APN's" Of "Accespoint Names", klik hier op.

Screenshot_20180221-204349.jpg

 

 

 

 

 

 

 

5. Rechts bovenaan zal er een plusteken staan, druk hierop.

Screenshot_20180221-204501.jpg

 

 

 

 

 

 

6. Opgelet, pas niets aan behalve wat hier staat vermeld:

Naam: Mag je zelf kiezen, dit maakt niets uit.
APN: "mworld.be" (Hoofdletter gevoelig)
Authenticatie type: "PAP"
APN type: "default,supl"

Screenshot_20180221-204540.jpg

 

 

 

 

 

 

Al de rest moet niet worden aangepast.
Nu sla je dit profiel op door middel van het menu -> Save/Opslaan.
Vervolgens selecteer je het juist gemaakte profiel en start je je GSM opnieuw op.
Dit zou het probleem moeten opgelost hebben, indien dit niet het geval was en u deze wijzigingen ongedaan wilt maken, herhaalt u de stappen 1-4, waarna u het originele profiel terug selecteert en uw GSM terug herstart.

Veel succes!

Labels (2)
1 ANTWOORD 1
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

Hey @Gilles,

Bedankt voor je tips & tricks!

De Tribe-stamleden kunnen op jou rekenen ;-)!

Tribe erop los!

Groetjes

Assia

Leden met de meeste pluimen