Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-04-23 14h55
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb een probleem. Nlk dat mijn fakturen per post direct opgestuurd worden naar mijn bewindvoerder die de betalingen allemaal doet. Ik heb daar absoluut geen probleem mee want ik zou niet weten hoe een betaling te doen..... en per mail doe ik dat niet wegens scammers.
Maar mijn ouders ontvangen de laatste 2 facturen niet en zie in mijn app, te betalen......
1. Ik krijg boetes als ik het niet op tijd betaal van 10 euro elke zoveel dagen....
2. Mijn Orange wordt volledig uitgeschakelt, tv, internet,....
Maar het ligt aan de postbode ......
Hoe los ikdit probleem op?
Emails vertrouw ik niet, ter herhaling!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dit heb ik al gedaan maar ze geven geen 2de copy en ze zeggen dat ik de post moet contacteren. De post doet niets!
@Helen1 goedenavond,
neem contact op met nr 5000 of via FB-Messenger.
Je kan ook hier eens lezen gaan.
https://www.orange.be/nl/contact
Succes.
@Josette de post is toegekomen! De buren hebben de laatste faktuur ontvangen maar wel wat laat.....
Maar nog binnen de tijd gelukkiglijk!
Dankjewel!😉
Dit heb ik al gedaan maar ze geven geen 2de copy en ze zeggen dat ik de post moet contacteren. De post doet niets!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |