- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Faktuur niet ontvangen
Ik heb een probleem. Nlk dat mijn fakturen per post direct opgestuurd worden naar mijn bewindvoerder die de betalingen allemaal doet. Ik heb daar absoluut geen probleem mee want ik zou niet weten hoe een betaling te doen..... en per mail doe ik dat niet wegens scammers.
Maar mijn ouders ontvangen de laatste 2 facturen niet en zie in mijn app, te betalen......
1. Ik krijg boetes als ik het niet op tijd betaal van 10 euro elke zoveel dagen....
2. Mijn Orange wordt volledig uitgeschakelt, tv, internet,....
Maar het ligt aan de postbode ......
Hoe los ikdit probleem op?
Emails vertrouw ik niet, ter herhaling!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dit heb ik al gedaan maar ze geven geen 2de copy en ze zeggen dat ik de post moet contacteren. De post doet niets!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Helen1 goedenavond,
neem contact op met nr 5000 of via FB-Messenger.
Je kan ook hier eens lezen gaan.
https://www.orange.be/nl/contact
Succes.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Josette de post is toegekomen! De buren hebben de laatste faktuur ontvangen maar wel wat laat.....
Maar nog binnen de tijd gelukkiglijk!
Dankjewel!😉
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dit heb ik al gedaan maar ze geven geen 2de copy en ze zeggen dat ik de post moet contacteren. De post doet niets!
