annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Faktuur niet ontvangen

Topic gestart op: 21-04-23 14h55

Antwoorden: 3 antwoorden

Helen1
Ervaren genezer

Faktuur niet ontvangen

OPGELOST

Ik heb een probleem. Nlk dat mijn fakturen per post direct opgestuurd worden naar mijn bewindvoerder die de betalingen allemaal doet. Ik heb daar absoluut geen probleem mee want ik zou niet weten hoe een betaling te doen..... en per mail doe ik dat niet wegens scammers.

Maar mijn ouders ontvangen de laatste 2 facturen niet en zie in mijn app, te betalen......

 

1. Ik krijg boetes als ik het niet op tijd betaal van 10 euro elke zoveel dagen....

2. Mijn Orange wordt volledig uitgeschakelt, tv, internet,....

 

Maar het ligt aan de postbode ...... 

Hoe los ikdit probleem op?

Emails vertrouw ik niet, ter herhaling!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Helen1
Ervaren genezer

Dit heb ik al gedaan maar ze geven geen 2de copy en ze zeggen dat ik de post moet contacteren. De post doet niets!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Helen1  goedenavond,

neem contact op met nr 5000 of via FB-Messenger.

Je kan ook hier eens lezen gaan.

https://www.orange.be/nl/contact

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Helen1
Ervaren genezer

@Josette de post is toegekomen! De buren hebben de laatste faktuur ontvangen maar wel wat laat.....

Maar nog binnen de tijd gelukkiglijk!

 

Dankjewel!😉

Helen1
Ervaren genezer

Dit heb ik al gedaan maar ze geven geen 2de copy en ze zeggen dat ik de post moet contacteren. De post doet niets!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen