annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Familielid

Topic gestart op: 13-11-20 18h15

Antwoorden: 39 antwoorden

Dni
Ervaren verkenner

Familielid

OPGELOST

Hoe kan ik een familielid een geschenk doorgeven

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Dni  schreef:

@KristienL hopelijk komt @Totem  snel met een oplossing. Ben blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem


Ugh @Dni,

Het is wel mogelijk om de 5GB met een van je familieleden te delen. Hiervoor klik je op je geschenk, daarna zullen er twee opties onderaan verschijnen : "Accepteer" of  "Dit cadeau geven". Hierna kan je kiezen aan welke familieleed je je geschenk wilt geven 🙂

Totem's Groetjes,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

39 ANTWOORDEN 39
Dni
Ervaren verkenner

@KristienL hopelijk komt @Totem  snel met een oplossing. Ben blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Dni  schreef:

@KristienL hopelijk komt @Totem  snel met een oplossing. Ben blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem


Ugh @Dni,

Het is wel mogelijk om de 5GB met een van je familieleden te delen. Hiervoor klik je op je geschenk, daarna zullen er twee opties onderaan verschijnen : "Accepteer" of  "Dit cadeau geven". Hierna kan je kiezen aan welke familieleed je je geschenk wilt geven 🙂

Totem's Groetjes,

Totem

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem 

Hiermee is dan ook bevestigd dat eenmaal geaccepteerd, het niet meer mogelijk is om een cadeau door te geven. Correct?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Cdt24801 dat is inderdaad correct 🙂

 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Totem  schreef:

@Cdt24801 dat is inderdaad correct 🙂

 


Bedankt voor de bevestiging 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen