Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Familielid

OPGELOST

Hoe kan ik een familielid een geschenk doorgeven

Labels (1)
0 pluimen
36 ANTWOORDEN 36
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

@Josette die laatste link legt enkel uit hoe je iemand familielid kan maken en dat je uw geschenken kan doorgeven maar niet HOE je via de app iemand uw geschenkje kan doorgeven. Dat vind ik nergens. Kan je me dat even uitleggen AUB 

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Dni  we zullen op @Totem moeten wachten

Ik heb het vanmiddag geprobeerd met een nichtje van me. Maar ik vermoed

als je al een familie hebt dat dit dan niet meer kan, of je

moet telkens wisselen van familie en opnieuw sms aanvragen.

En dat gaan ik en mijn nichtje niet doen zover durven we niet te gaan.

Misschien dat je het daarom niet zien kan?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze


@Josette  schreef:

@Dni  we zullen op @Totem moeten wachten

Ik heb het vanmiddag geprobeerd met een nichtje van me. Maar ik vermoed

als je al een familie hebt dat dit dan niet meer kan, of je

moet telkens wisselen van familie en opnieuw sms aanvragen.

En dat gaan ik en mijn nichtje niet doen zover durven we niet te gaan.

Misschien dat je het daarom niet zien kan?


Ugh @Josette @Dni @patrick2 @Cdt24801,

Totem stelt de vraag aan de strategische geesten en hou je op de hoogte 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem

Highlighted
Aspirant verkenner

Ik stel mij net dezelfde vraag. Ik heb bij Orange hiervoor al 3 verschillende personen aan de lijn gehad, niemand weet hoe. Zij stuurden me door naar een Orange-shop, daar lachten ze me al helemaal uit! 

Ik vind het straf dat we hierover wel een nieuwsbrief ontvangen maar niemand kent het, laat staan weet HOE dat te doen.

Alleen vervalt morgen mijn cadeau van 5 GB. Ik zal dus niet anders kunnen dan het gewoon te accepteren op mijn nummer i.p.v. door te geven🙄

We wachten dus het antwoordje af van Totem😊

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

@KristienL hopelijk komt @Totem  snel met een oplossing. Ben blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem

Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze


@Dni  schreef:

@KristienL hopelijk komt @Totem  snel met een oplossing. Ben blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem


Ugh @Dni,

Het is wel mogelijk om de 5GB met een van je familieleden te delen. Hiervoor klik je op je geschenk, daarna zullen er twee opties onderaan verschijnen : "Accepteer" of  "Dit cadeau geven". Hierna kan je kiezen aan welke familieleed je je geschenk wilt geven 🙂

Totem's Groetjes,

Totem

Highlighted
Leidende sjamaan

@Totem 

Hiermee is dan ook bevestigd dat eenmaal geaccepteerd, het niet meer mogelijk is om een cadeau door te geven. Correct?

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

@Cdt24801 dat is inderdaad correct 🙂

 

Highlighted
Leidende sjamaan


@Totem  schreef:

@Cdt24801 dat is inderdaad correct 🙂

 


Bedankt voor de bevestiging 😉

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Interessant topic, want ook ik probeer al anderhalve week om mijn 5GB door te geven aan mijn dochter.  

Alleen slaag ik er in de eerste plaats al zolang niet in om een familie te maken met mijn dochter. 

We zijn beiden prepaid, dus moeten we de familie via SMS maken.  We hebben de instructies al langs beide kanten geprobeerd maw.  Ik heb al een familie gemaakt, maar dan kan zij de mijne niet joinen.  En ook omgekeerd, als zij er een maakt, dan kan ik de hare niet joinen (en ja, ik heb eerst mijn familie verlaten via QUIT).
Ik ben al te rade geweest bij support op messenger, maar daar hebben ze me ook alleen maar kunnen zeggen dat ze het niet snappen en gaan doorgeven (een week geleden...).

De melding die mijn dochter kreeg na de JOIN FAMILY was: Orange Thank You info.  Je kan je momenteel niet aansluiten bij een Orange Thank You familie.  Meer info op xxxxxxx.   (Noot: effectief xxxxxxxx !)

Door de procedure om te keren en te proberen aan te sluiten bij haar (nieuw) aangemaakte familie, kreeg ik foutmelding: Orange Thank You info.  De persoon waarmee je een Orange Thank You familie wenst te vormen komt niet in aanmerking voor het programma of is geen Orange-klant.

Ik kan je verzekeren dat wij allebei al minstens 4 jaar Orange klant zijn en in het verleden al beide genoten hebben van het Thank You programma, dus ik snap niet waarom dit nu plots niet zou werken.

Raar genoeg heb ik die 5GB nu al zolang in mijn app (vervalt binnen 2 dagen), en zij nog altijd niks.  Elke klant ging dat toch krijgen ? Het kon inderdaad tot 10 dagen duren, maar die zijn ondertussen toch al voorbij ?
Daarmee juist dat ik mijn 5GB aan haar wou schenken, maar daarvoor moet je eerst een familie hebben.  Zoals ik zei, mijn geschenk vervalt binnen 2 dagen en ik ben nog geen stap verder.  Ondanks geduld, herproberen en hulp gevraagd op Messenger.

Misschien kunnen jullie helpen of de juiste bron aanspreken om een verklaring voor mijn probleem te vinden ?

Mvg,
Jeany





0 pluimen
Leden met de meeste pluimen