Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-03-22 14h03
Antwoorden: 8 antwoorden
Aan de beheerders van dit forum.
Zou het niet beter zijn om de replys te groeperen onder èèn draad ? Ik bedoel, als leden meerdere keren antwoorden op een topic, dit bij nieuwe berichten het volledige scherm inneemt.
Indien de praatgroep van dit forum (niets op tegen hoor) je niet interesseert, hoef je volgens mij niet te gaan zoeken op de topics waar je wel interesse in hebt. Maar bij nieuwe berichten is dit dus al volledig ingenomen.
Gewoon een ideetje.
You see what i mean…
momenteel is de rubriek nieuwste antwoorden volledig ingenomen door de praatgroep. Indien men een draad wil consulteren die je interesse heeft opgewekt is het zoeken geblazen. Ik denk dat men zich wel kan abonneren en een melding ontvangen voor nieuwe berichten op een interessante draad… maar meestal vergeet ik dit.
Hallo @Anonymous,
Bedankt voor je feedback ! En bedankt aan @Cdt24801 en @Gregory voor de bijkomende informatie.
We zijn inderdaad van plan om meer berichten te tonen op de voorpagina. Maar het gaat niet enkel om een query te veranderen.
We bestuderen de beste opties en steken er tijd in, we laten jullie wel iets weten als de nieuwe lay-out klaar is.
Groetjes,
Nelson
We're looking forward to seeing the result @NelsonM