annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutje in Forum, volgens mij.

Topic gestart op: 26-03-22 14h03

Antwoorden: 8 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Foutje in Forum, volgens mij.

Aan de beheerders van dit forum.

Zou het niet beter zijn om de replys te groeperen onder èèn draad ? Ik bedoel, als leden meerdere keren antwoorden op een topic, dit bij nieuwe berichten het volledige scherm inneemt.

Indien de praatgroep van dit forum (niets op tegen hoor) je niet interesseert, hoef je volgens mij niet te gaan zoeken op de topics waar je wel interesse in hebt. Maar bij nieuwe berichten is dit dus al volledig ingenomen.

Gewoon een ideetje.

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Anonymous
Niet van toepassing

You see what i mean…

momenteel is de rubriek nieuwste antwoorden volledig ingenomen door de praatgroep. Indien men een draad wil consulteren die je interesse heeft opgewekt is het zoeken geblazen. Ik denk dat men zich wel kan abonneren en een melding ontvangen voor nieuwe berichten op een interessante draad… maar meestal vergeet ik dit.

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo @Anonymous,

Bedankt voor je feedback ! En bedankt aan @Cdt24801 en @Gregory voor de bijkomende informatie.

We zijn inderdaad van plan om meer berichten te tonen op de voorpagina. Maar het gaat niet enkel om een query te veranderen.

We bestuderen de beste opties en steken er tijd in, we laten jullie wel iets weten als de nieuwe lay-out klaar is.

Groetjes,

Nelson

Gregory
Wijze
Wijze

We're looking forward to seeing the result @NelsonM 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gregory  schreef:

We're looking forward to seeing the result @NelsonM 


Indeed, we do 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen