Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-12-18 07h02
Antwoorden: 12 antwoorden
Elke maal ik naar het nummer 5000 bel krijg ik de franstalige helpdesk aan de lijn geen keuze tussen nederlandstalig of frans, direct frans.
Alsook elke mail is franstalig terwijl in mijn klantenzone duidelijk NL staat aangegeven
Mvg
@tuut1975 is je vraag of probleem al inmiddels opgelost? Als het opgelost is kan je altijd de topic aanduiden als oplossing die je het beste geholpen heeft.
Elke maal ik naar het nummer 5000 bel krijg ik de franstalige helpdesk aan de lijn geen keuze tussen nederlandstalig of frans, direct frans.
Alsook elke mail is franstalig terwijl in mijn klantenzone duidelijk NL staat aangegeven
Mvg
Ugh @tuut1975,
Kan je de Orange-stamleden een rookseintje geven? Zij kunnen je taalkeuze voor je aanpassen 😉
Ga waarheen de wind je brengt
✋ Totems Groet ✋
Wreed frustrerend wanneer er iets mis is met je abbonnement en je geen frans kan praten.... welk menu moet ik kiezen?
+32 2 745 95 00 dit nummer bellen en dan de optie NL kiezen @Sumtinwon