annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GSM gekocht+abonnement

Topic gestart op: 10-12-22 17h38

Antwoorden: 2 antwoorden

Victoriasp
Rekruut scout

GSM gekocht+abonnement

goeiedag, 

 

 

Op Order date: 7 dec 2022, 21:26:41 Order n': 33**bleep**

 

Heb ik een gsm gekocht met een abonnement de 12T 128GB zwart

Smart Data 2 GB Go plus. Ik heb betaald en alles. Er stond op dat de levering 48u zou duren. We zijn al paar dagen verder en ik heb niets ontvangen. Ik hoop dat dit geen scam is en ik het alsnog krijg want het was ee verjaardagscadeau voor mijn moeder. Het zou heel erg en spijtig zijn als jullie mensen zo zouden staan afrippen.

 

 

Laat mij snel iets weten!!

 

Tot ziens.

 

 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

Zoals reeds gezegd - dit is geen rip-off.  Geen enkele provider kan zich dat veroorloven

Het komt wel aan - denk dat die 48 uur een best effort zijn

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Victoriasp 

Hier ga je geen hulp daarin krijgen want hier is geen helpdesk of klantendienst , dit is een forum van en voor klanten. Dus als je echt wil weten betreft je bestelling dien je de klantendienst te contacteren. 

Nu om je wat gerust te stellen , hier zijn meerdere topics te vinden met toestellen die later zijn dan die 48 uur. Het is ook niet altijd mogelijk dit te leveren binnen die 48 uur en daar zijn een aantal factoren aan verbonden. Eer dient stock te zijn ( ja op de website zal leverbaar hebben gestaan maar dat zegt niks ) , ook de drukte bij de post hangt er van af dus zo kan ik door gaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen