Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-09-24 07h09
Antwoorden: 4 antwoorden
7x gebeld naar de klantendienst via een andere telefoon, geen hulp of reactie.. uren in de wacht.
verschillende keren via hun socials geprobeerd met berichtjes hun te bereiken, tevergeefs, ook gewoonweg geen antwoord.
ik ben niet zo tevreden de laatste maanden.. het stelt me teleur
@shanyazijn01 goedemorgen,
ja onze neus kan dat nog niet ruiken allemaal hé (grapje).
Dan zal je geduld moeten hebben.
Ik denk dat Orange ook niet blij is met zo klanten.
De titel geblokkeerde diensten , dus je hebt geen diensten die beschikbaar zijn maar waarom niet ?
Factuur te laat betaald ? je factuur totaal niet betaald ? eventuele werken ?
Daarin zeg je totaal niks over in je topic dus een goed antwoord kunnen we niet geven wat er eventueel aan de hand kan zijn. Je hebt een paar keer gebeld maar dat is het dan ook maar de reden waarom je diensten geblokkeerd zijn ? En welke diensten zijn geblokkeerd ?
How mijn excuses, wist niet dat het zo in detail allemaal moest zijn.
ik had mijn factuur iets te laat betaald iets wat normaal nooit voorvalt, maar ben ineens alleen komen te staan.
ik heb gewoon geen toegang tot niets. Mensen kunnen mij zelfs niet bellen.
Als topic starter probeer je zo veel mogelijk details te geven dan kunnen we veel gerichter helpen. Hier vraagt iemand hulp op het forum en wij proberen er in te helpen maar als iemand mij zegt de tv werkt niet en dat is het ja dan kunnen dat veel oorzaken zijn maar dan nog geen idee waar te zoeken natuurlijk.
Nu je hebt dus je factuur te laat betaald maar wat is te laat. Normaal dien je een herinnering te krijgen maar goed je bent alleen komen te staan misschien ondertussen verhuisd...? Dus je facturen op een verkeerd / oud adres.
Normaal gezien zou je ook een email krijgen van je factuur als in de My Orange app zie je jou factuur , dus daar had je ook al heen gekeken kunnen hebben. Nu door misschien de omstandigheden wat uit het oog verloren dat kan.
Je hebt dus inmiddels betaald ? dan zou je het betaalbewijs beste eens door sturen via Facebook Messenger en daarin een korte uitleg bij geven als ook je gegevens zodat ze dit meteen kunnen checken. Heb je geen Messenger ga eens langs in een dichtstbijzijnde Orange shop en leg het daar neer en probeer als nog je diensten terug te krijgen.